וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יא הומו, אנס!": עדויות על ה"התעללות" שדני אלבס עובר בכלא

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 11:15

בספרד מדווחים שכדורגלן העבר "נראה רזה וכחוש מתמיד" וממעט לצאת מהתא. אשתו לשעבר הגיבה על השמועות על רומן עם אשרף חכימי, ההגנה נותנת עוד טיעון נבזי, המתלוננת אמרה: "אני יודעת שלא יאמינו לי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

דני אלבס שוהה במעצר כבר כמעט ארבעה חודשים בלא בברצלונה בחשד לאונס, ובמדינה מדווחים שאחרי למעלה מ-100 ימים בכלא - המאסר עושה את שלו, ומשפיע עליו גופנית ונפשית.

על פי דיווח בטלוויזיה הספרדית של אחד מהאסירים ששוהה לצדו, "אלבס נראה רזה מתמיד, מאוד כחוש. הוא בקושי יוצא מהתא שלו. הוא הולך רק למרכז הספורט, כשיש משחקים פנימיים. בדרך כלל הוא פשוט נשאר בחדר שלו".

עוד נמסר כי הוא סובל מהצקות והקנטות עם אסירים שמנסים "להתעלל בו". "יש כמה אנשים פה שבכל פעם בחדר האוכל צועקים לו כל מיני דברים, מקללים, 'יא הומו, יא אנס!'".

שחקן נבחרת ברזיל, דני אלבס. רויטרס
שחקן נבחרת ברזיל, דני אלבס/רויטרס

מי שהגנה עליו בימים האחרונים הייתה אשתו לשעבר ג'ואנה סאנז, שהתגרשה ממנו אחרי הפרסומים שבגד בה, אבל עדיין תומכת בו ומשוחחת עמו. באינסטגרם כתבה: "מה קרה לחזקת החפות מפשע? כי עד עכשיו, המשפט היחיד שהוכרע הוא בתקשורת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לאחרונה כשנשאלה על ידי עיתונאים איך אלבס מרגיש, ענתה סאנז בזהירות: "אתם יודעים, איך זה להיות שם בפנים...", ולא הרחיבה. כשנשאלה מה הוא אומר על האונס, ענתה: "אנחנו לא מדברים על הדברים האלה".

בשבוע האחרון היו דיווחים בספרד על כך שהיא במערכת יחסים עם אשרף חכימי, שחקן פריז סן ז'רמן, שכידוע, גם הוא הואשם באונס. היא הכחישה בתוקף את הדברים, ובעצמה תיארה את התקשורת בברצלונה כ"פסיכית" בכל הנוגע לסיקור הפרשה והמרדף האישי אחריה, וטענה שהיא "מבוהלת" כשהיא יוצאת לרחוב ורואה את גדודי העיתונאים רודפים אחריה.

במקביל עורכי דינו ממשיכים לנסות לגרום לכך שכדורגלן העבר ישוחרר למעצר בית, וטוענים שהעובדה שאשתו הראשונה וילדיו עוברים לברצלונה כדי לשהות לצדו מוכיחה שיש לו בעיר "שורשים" ואין לו כוונה לברוח לברזיל. בין השאר לטענת ההגנה, "המתלוננת נראתה בוכה אחרי שיצאה מהשירותים איתו, אבל לבחורה צעירה שמקיימת יחסים עם גבר נשוי בן 40 יש אלף סיבות שונות לבכות".

לאחרונה דווח על העדות שלה במשטרה, שם אמרה: "אני יודעת שאף אחד לא יאמין לי... כי הלכתי איתו בהסכמה לשירותים... התנשקנו כמה פעמים, אבל אז אמרתי לו שאני רוצה לצאת... אבל הוא אמר לי 'לא' וסגר את הדלת, הוא התחיל להגיד לי דברים לא נעימים, כמו 'את הכלבה שלי' ואף התחיל להכות אותי. הוא זרק את התיק שלי על הרצפה והתחיל להפשיט אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully