וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת ג'ורדי קרויף: סיבוב פרסה מפתיע בהנהלת ברצלונה

מתאו אלמני, שהיה אמור לעזוב לאסטון וילה והודעה רשמית אודות עזיבתו כבר פורסמה, חזר בו וימשיך לצד דקו שצפוי להחליף את ההולנדי. קימיש יגיע?

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות לעונת 2022/23 בחדר ההלבשה עם הנישא לאפורטה/FCBarcelona_es

הצוות האמון על החלק המקצועי בהנהלת ברצלונה היה בדרך לשינויים משמעותיים, אך היום (רביעי) פניית פרסה מפתיעה במיוחד הובילה לכך שהשינוי יהיה רק חלקי. לאחרונה דווח שהמנהל המקצועי מתאו אלמני בחר לעבור לפרויקט חדש ושאפתני של אונאי אמרי, אך לפי דיווחים בספרד, הוא חזר בו והחליט להישאר בברצלונה גם לקראת העונה הבאה.

ברצלונה כבר פרסמה הודעה רשמית על עזיבת אלמני "לטובת פרויקט ספורטיבי חדש", אך כעת כאמור חלה תפנית בעלילה והוא יישאר בתפקידו, בניגוד למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שעזב. בספרד דווח שההחלטה התקבלה אחרי ביקורו של אלמני בבירמינגהאם, וכי אין קשר לעזיבה של אקס מכבי תל אביב. מי שצפוי להחליף את קרויף הוא שחקן עבר אחר של המועדון, דקו הפורטוגלי, שיעבוד לצד אלמני לקראת העונה הבאה.

המנהל הספורטיבי של ברצלונה ג'ורדי קרויף. Marc Graupera Aloma / AFP7, GettyImages
עזיבתו לא קשורה לעתיד אלמני. ג'ורדי קרויף/GettyImages, Marc Graupera Aloma / AFP7

עוד בנושא

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ובינתיים, האם יוזואה קימיש בדרך לברצלונה? על פי דיווחים ב"בילד" הגרמני, "קימיש לא ימשיך בעונה הבאה בתפקידו הנוכחי", מאחר שהמאמן תומאס טוכל לא סבור שיש לו את היכולות ההגנתיות כדי לשחק בתפקיד הקשר האחורי (6) ומעדיף אותו כקשר יותר התקפי (8). מדווח שטוכל היה רוצה לצרף את דקלן רייס, קשר ווסטהאם.

עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים כי "קימיש רוצה לעזוב את באיירן, ומקושר למעבר לברצלונה". על פי הדיווחים, "קימיש מחפש אתגר חדש ורוצה לעזוב את באיירן, ומעוניין מאוד לשחק בברצלונה". כזכור, באיירן עברה עונה מאוד סוערת, עם פיטוריו הפתאומיים של יוליאן נאגלסמן, כשקימיש אף ביקר את ההנהלה על ההתנהלות.

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שצ'אבי מעריך את היכולות שלו, ההנהלה מעריכה את האופי שלו, והוא גם אמור להיות זול יותר ממועמד אחר של ברצלונה, מרטין זובימנדי מריאל סוסיאדד, שדורשת עליו 60 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully