וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פסימית לגבי החזרת מסי, לאפורטה לא מאבד תקווה

חברי הנהלה גורסים כי המהלך "לא אפשרי", לפי "אס", אך הנשיא עדיין מאמין. בנו של נשיא ההתאחדות בארגנטינה: "שלא יחזור לניואלס"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

לא מעט מאוהדי ברצלונה קראו אמש (שני) בשמו של ליאונל מסי, במהלך מצעד האליפות ברחובות העיר. לפי "אס", לא מעט מחברי הנהלת בארסה מרגישים כי "הגעתו של הכוכב לא אפשרית, לאור המצב הכלכלי של המועדון" - אולם הנשיא ז'ואן לאפורטה דווקא אופטימי.

עוד נטען כי בימים האחרונים ממשלת סעודיה עזרה להגדיל את ההצעה שהונחה בפני הפרעוש - בין 400 ל-600 מיליון יורו לעונה, וההתקרבות של סרחיו בוסקטס לליגה הסעודית אולי מעידה גם על התקרבות חברו הטוב, שיסיים בקיץ את דרכו בפריז סן ז'רמן. עם זאת, "ללאפורטה יש כמה קלפים בשרוול לגבי הקאמבק. הראשון הוא צ'אבי. גם הגעה של דקו כמנהל מקצועי תעזור".

"לאפורטה יודע שאסור לו להיכשל כמו ב-2021, אז נאלץ לסגת ברגע האחרון ולהותיר את ליאו עם העט ביד, כשהוא מודיע על עזיבה", נכתב ב"אס".

לפי "ספורט", ברצלונה ביקשה לאחרונה מראשי לה ליגה מסמך לפי היא רשאית להחתים את מסי, ואם וכאשר תקבל אותו, אז יחלו המגעים עם הכוכב. ההצעה שתוגש לו תעמוד על 25 מיליון יורו לעונה, דומה לשכר הנטו שהוא מרוויח בפריז.

ליאונל מסי, ברצלונה מאוכזב. רויטרס
זה לא יהיה פשוט. מסי/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ומה לגבי חזרה לארגנטינה? מתברר שלא כולם רוצים בכך. לא מעט מעריצים היו שמחים לראות את מסי מסיים את הקריירה בניואלס, אבל לא אם שואלים את הומברטיטו גרונדונה, בנו של נשיא ההתאחדות הארגנטינאית. "אני לא רוצה לראות אותו משחק פה בליגה, כי זה ייצר יתרון עצום לקבוצה אליה יגיע, במקרה הזה ניואלס", אמר. "אם יגיע, הוא יצפה שתיבנה סביבו קבוצה גדולה, הוא יגיע כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully