וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר החדש של ג'ורדי קרויף? בספרד טוענים: "רוצה לחזור לאמן"

לפי RAC1, אקס מכבי תל אביב מחפש אתגר חדש, אך לא רוצה לשמש כמנהל מקצועי. ברצלונה צפויה להחליפו בדקו, שסיכם את רוב תנאיו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

אחרי מתאו אלמני, הודיעה היום (שלישי) ברצלונה על פרידה גם מג'ורדי קרויף, שסיים את תפקידו אחרי שנתיים כמנהל הספורטיבי במועדון.

לפי "מונדו דפורטיבו", אקס מכבי תל אביב בישר לנשיא ז'ואן לאפורטה על רצונו לעזוב, אך ההחלטה התקבלה "לפני זמן מה", משום שההולנדי מחפש אתגר חדש: "על אף שהרגיש נוח בברצלונה, ג'ורדי רוצה לעשות משהו אחר". ב"מארקה" נטען כי "קרויף טרם סגר בקבוצה חדשה, אבל הוא חשב על עזיבה כבר מספר חודשים. הוא לא רוצה יותר כוח, אלא אתגר אחר".

לא מן הנמנע שהאתגר הזה יהיה חזרה לקווים. לפי RAC1, קרויף רוצה לחזור לאמן, כשם שעשה במכבי תל אביב, צ'ונגקינג ושנזן הסיניות ונבחרת אקוודור.

המנהל המקצועי של ברצלונה ג'ורדי קרויף. Marc Graupera Aloma / AFP7, GettyImages
מחפש שינוי. קרויף/GettyImages, Marc Graupera Aloma / AFP7

בכל כלי התקשורת בספרד יש תמימות דעים לגבי המחליף - דקו, איתו כבר החלו מגעים ולפי פבריציו רומאנו, הוא סגור ב-90 אחוז. לכוכב העבר יש סוכנות שחקנים, עליה יצטרך לוותר כדי להיכנס לתפקיד. עדיין לא ברור האם יגיע איש מקצוע נוסף לצידו, שכן כרגע, כך נדמה, הוא יחזיק גם בסמכויות של קרויף וגם בסמכויות של המנהל המקצועי היוצא אלמני.

"הוא כבר עובד איתנו כנציג של שחקנים מברזיל", אמר לאפורטה מוקדם יותר השבוע, על שחקן נבחרת פורטוגל לשעבר שכיכב בברצלונה מ-2004 עד 2008. "יכול להיות שיהפוך למנהל במקומו אלמני. ניסיתי לצרף אותו כבר בשנה שעברה, ולא הצלחתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully