וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים בלבד: ג'ורדי קרויף יעזוב את ברצלונה בתום העונה

יומיים אחרי הזכייה באליפות, המנהל הספורטיבי נפגש עם לאפורטה והודיע לו על רצונו לעזוב לטובת "האתגר החדש שמצפה לו". דקו צפוי להחליפו

ג'ורדי קרויף לא ימשיך בברצלונה בעונה הבאה. כך הודיעה היום (שלישי) הקבוצה, שתיפרד מהמנהל הספורטיבי שלה דווקא לאחר הזכייה באליפות, כאשר לטענת המועדון ג'ורדי הוא שביקש לעזוב כדי לפצוח בקריירה חדשה. קרויף הודיע על החלטתו לנשיא לאפורטה במהלך פגישה בין השניים וזה יעזוב אחרי שנתיים בלבד בתפקיד.

על פי הדיווחים, מי שיחליף אותו הוא דקו, קשר העבר הברזילאי (שייצג את נבחרת פורטוגל) ששיחק בברצלונה בין 2004 ל-2008 ועובד כסקאוט במועדון בשנתיים האחרונות.

ג'ורדי קרויף, אנדראס כריסטנסן, ז'ואן לאפורטה. PAU BARRENA, GettyImages
עוזב מהר מהצפוי. קרויף אחרי ההחתמה של כריסטנסן/GettyImages, PAU BARRENA

ג'ורדי קרויף היה חלק ממהפכת השחקנים שעברה הקבוצה, שכשלה כישלון חרוץ בעונה שעברה, אך העונה רשמה הצלחה יחסית והחזירה לעצמה את תואר האליפות. קרויף זכור כמובן זכות תקופתו המצוינת במכבי תל אביב, אותה הוא הוביל מקצועית וזכה עמה בשלוש אליפויות.

התפקיד האחרון שלו לפני ברצלונה היה מנהל מקצועי בשנזן הסינית. בשנתיים שלו בבארסה קרויף עבד בשיתוף פעולה צמוד עם לאפורטה הנשיא והיה כאמור חלק מהשינוי העצום שהמועדון עבר בשנתיים האחרונות ונאלץ לבנות את הקבוצה מחדש אחרי עידן ליאו מסי, שאולי יחזור בקיץ הבא בדיוק כשקרויף חוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully