וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אקה קרוב לסיכום בבאייר לברקוזן, רייס יגיע תמורת סכום שיא?

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 21:25

על פי דיווחים באנגליה, הקשר השוויצרי יעזוב את ארסנל אחרי 7 עונות וישוב לגרמניה. קפטן הפטישים עשוי להחליפו בהעברה שצפויה להגיע ל-100 מיליון ליש"ט עם חוזה עתק

תקציר: ארסנל - ברייטון 3:0/ספורט1

סיפור האליפות מבחינת ארסנל נראה אבוד, זאת לאחר שהקבוצה הפסידה במחזור האחרון 3:0 לברייטון, ראתה את מנצ'סטר סיטי מנצחת בקלות את אברטון ופותחת פער בפסגה שעשוי להספיק כבר במחזור הקרוב על מנת להבטיח את הזכייה השלישית ברצף של התכולים בפרמיירליג.

על אף אובדן האליפות המסתמן, התותחנים כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה מבחינת רכש, כאשר מיקל ארטטה צפוי לשחרר מספר רב של שחקנים, ביניהם נונו טבארס, קירן טירני וכעת גם אחד מהשחקנים הותיקים ביותר בסגל של ארסנל - גרניט ג'אקה.

הקפטן לשעבר של הלונדונים הצטרף בקיץ 2016 מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 45 מיליון יורו, שיחק עד היום 295 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש 21 שערים ובישל 29, כאשר העונה האחרונה הייתה הטובה ביותר מבחינתו, הן בפן האישי והן בקבוצתי עם 5 שערים ו-7 בישולים במרוץ האליפות של התותחנים.

עוד בכדורגל עולמי

גרניט ג'אקה ארסנל. רויטרס
יעזוב אחרי 7 עונות. ג'אקה/רויטרס

קפטן נבחרת שוויץ צפוי להגיע להסכם מול הנהלת ארסנל על שחרורו לבאייר לברקוזן שמוכנה לשלם 15 מיליון יורו עבור הקשר, כאשר על פי דיווחים באנגליה, אשתו של ג'אקה ביקשה ממנו לשוב חזרה לגרמניה.

כאמור, ארטטה ביקש וגם ככל הנראה ייזכה לקבל רכש משמעותי בקיץ עם חזרתה של ארסנל לליגת האלופות לראשונה אחרי 6 שנים. במקום השוויצרי הותיק, המאמן הספרדי סימן את המועמד המוביל, שלפי דיווח של ה'מירור' גם קרוב להגיע לסיכום מול התותחנים - קשר ווסטהאם, דקלן רייס.

שחקנה של נבחרת אנגליה וקפטן הפטישים מבוקש על ידי קבוצות הצמרת בפרמיירליג, אך לפי הדיווח אביו של הקשר נפגש כבר עם ראשי המועדון הלונדוני ולאחר שדייויד מויס הודה שרייס ככל הנראה יעזוב בקיץ, השחקן ממזרח לונדון צפוי להצטרף תמורת סכום שיא עבור ארסנל של 100 מיליון ליש"ט ועם חוזה עצום של 300 אלף ליש"ט.

דקלאן רייס, ווסטהאם. רויטרס
המחליף המושלם? רייס/רויטרס

המשחקים שנותרו לארסנל עד סוף העונה

נוטינגהאם פורסט - ארסנל
ארסנל - וולבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully