וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתוך 5 פנדלים שארגנטינה קיבלה בקטאר, 4 לא היו צריכים להישרק"

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 9:21

דייגו לוגאנו, שחקן נבחרת אורוגוואי לשעבר, טוען שארגנטינה נהנתה מ"שיפוט ביתי" במונדיאל: "השופטים עזרו להם להיות אלופים, פיפ"א כיוונה את זה ככה"

חגיגות בבואנוס איירס אחרי השער של ליאונל מסי נגד מקסיקו/טוויטר

המונדיאל כבר נגמר מזמן, אבל עד היום אדי הזכייה המרגשת (תלוי את מי שואלים) של ארגנטינה ומסי בגביע העולמי טרם התפוגגו לגמרי ויש כאלו שלא ממש אהבו את ה"סיוע" שמסי וחבריו קיבלו בקטאר. דייגו לוגאנו שיחק בשני מונדיאלים עם נבחרת אורוגוואי (2010 ו-2014) ואת המונדיאל האחרון הוא ראה מהצד, ולא ממש אהב את מה שהוא ראה.

"השופטים עזרו לארגנטינה להיות אלופים", תקף לוגאנו, "מתוך חמשת הפנדלים שארגנטינה קיבלה, ארבעה מהם לא היו ולא נבראו. זו האמת. ברור שמסי עזר להם הרבה עם האיכות שלו, אבל פיפ"א כיוונה את זה ככה".

גמר מונדיאל 2022: ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מכניע את הוגו לוריס שוער נבחרת צרפת בפנדל. רויטרס
נהנה מיותר מדי פנדלים? מסי כובש נגד צרפת בגמר/רויטרס

הנבחרת של ליאונל סקאלוני אכן קיבלה כמות חריגה של 5 פנדלים במהלך המונדיאל הזה, לא כולל כל הפנדלים שהיא הייתה מעורבת בהם בדו קרב נגד הולנד וצרפת בגמר כמובן. מסי הבקיע פנדל נגד סעודיה במשחק הפתיחה, החמיץ נגד פולין וכבש נגד הולנד, קרואטיה וצרפת בגמר.

בלם העבר גם תקף בצורה חריפה את השימוש במערכת ה-VAR שלטענתו רק גורם לכאוס במקום לעשות צדק בכדורגל: "השופטים מאבדים את הסמכות שלהם, מה שהיה בקטאר זו בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully