וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

76 אלף אוהדים חגגו עם ברצלונה, בוסקטס: "זה מאוד מיוחד"

הקטלאנים חגגו את הזכייה ה-27 בתולדותיהם במצעד ברחובות העיר. אראוחו: "מעולם לא חוויתי דבר כזה". האוהדים קראו בשמו של מסי

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות לעונת 2022/23 בחדר ההלבשה עם הנישא לאפורטה/FCBarcelona_es

פחות מ-24 שעות אחרי הזכייה באליפות ה-27 בתולדותיה, ברצלונה ערכה הערב (שני) את מצעד הזכייה בעיר. אוטובוס הקבוצה עבר בין 76 אלף אוהדים לאורך הערב כמיטב המסורת, שבאליפות הקודמת לפני ארבע שנים נשברה. כזכור, אז בארסה הבטיחה את התואר ארבעה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות מול ליברפול ולכן סיבוב האליפות בוטל.

גם קבוצת הנשים שזכתה אף היא באליפות ספרד שותפה למסע הניצחון שיצא מאצטדיון קאמפ נואו, כאשר השחקנים נצפו אוכלים פיצות על האוטובוס ומתעדים את האירוע ברשתות החברתיות.

צפו במצעד

עוד בוואלה!

לאפורטה חושף את ההתכתבויות עם מסי, ומצהיר: "נתחרה בסעודים"

לכתבה המלאה

האוהדים רוצים לראות את מסי חוזר

"מעולם לא חוויתי דבר כזה", אמר רונאלד אראוחו. סרג'יו בוסקטס, שהודיע על עזיבתו את המועדון, היה נרגש במיוחד: "אני יודע שזו האליפות האחרונה שלי, ונהניתי ממנה. זה מאוד מיוחד". ראפיניה הוסיף: "ידענו מה אנחנו רוצים, זה אפילו יותר טוב ממה שדמיינתי. כדאי שהאוהדים ימשיכו לתמוך בנו, כי בעונות הבאות ננסה להיות עוד יותר טובים".

גאבי עם עוסמאן דמבלה

קצת שירה בציבור

מצעד האליפות של ברצלונה. Josep LAGO / AFP, GettyImages
כמה שהאוהדים חיכו לזה/GettyImages, Josep LAGO / AFP

"נעשה הכל כדי להחזיר את ליאו", הצהיר הנשיא ז'ואן לאפורטה במהלך החגיגות הספונטניות שנמשכו אל תוך הלילה. בשעות הבוקר התראיין לאפורטה פעם נוספת לתקשורת הקטלאנית, וחשף שחידש לאחרונה את הקשר עם מסי, אחרי ששרר בין השניים נתק מאז עזיבתו של השחקן לפריז סן ז'רמן. "התכתבתי עם מסי בהודעות בתקופה האחרונה, שוחחנו בין היתר על מה גרם לעזיבה שלו. יש בינינו מערכת יחסים", טען לאפורטה, השיחות בינינו מלאות בחיבה והן מאוד נעימות. בירכתי אותו על הזכייה במונדיאל, והוא הגיב לי בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully