וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בושה עולמית": אספניול התנצלה, אך צפויה להיענש בחומרה

ניסיון האוהדים לתקוף את שחקני ברצלונה שחגגו אליפות צפוי לעלות לקבוצה בקנס גבוה, והשאלה היא כמה משחקים תארח בלי קהל. המנכ"ל: "מבקשים סליחה מעולם הכדורגל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.5/ספורט1

"בושה עולמית": זו התחושה בספרד בעקבות המחזה המכוער אמש (ראשון) בסיום המשחק בו ברצלונה הבטיחה את האליפות ה-27 בתולדותיה, עם ניצחון 2:4 במגרשה של היריבה העירונית אספניול. לא רק שהקבוצה המארחת התקרבה לירידת ליגה, אלא גם ראתה את היריבה הכי גדולה שלה חוגגת אליפות אצלה בבית, והאוהדים הקיצוניים שלא היו יכולים לסבול את המראות פרצו לכר הדשא בניסיון לתקוף את שחקני ברצלונה, שנמלטו אל חדר ההלבשה.

האירוע לא קיבל התייחסות בדו"ח השופט, כיוון שריקרדו דה בורגוס בנגואצ'אה שניהל את המשחק ירד מכר הדשא מיד עם שריקת הסיום, אבל כמובן שהמצלמות תיעדו הכל וגם נציגי "לה ליגה" שנכחו במשחק ציינו זאת בדו"חות שלהם, כך שאספניול תיענש בוודאות וכעת השאלה היא מידת החומרה של העונש.

הקנס המקסימלי שעשויה לספוג הקבוצה השנייה בגודלה בברצלונה יכול להגיע ל-90,000 יורו, בנוסף לסגירה של האצטדיון הביתי שלה לתקופה של שבוע עד שנה. סביר להניח שלפחות עד תום העונה הנוכחית תארח אספניול בלי קהל, מה שיפגע בה מורלית בכל הנוגע לניסיון לצמצם את הפער ארבע הנקודות מהקו האדום ולשרוד בליגה הבכירה, וגם מבחינה כלכלית בשל אובדן ההכנסות מהקהל.

מנכ"ל המועדון, מאו יה הסיני, התנצל בשמו של הארגון: "אנו מבקשים סליחה מעולם הכדורגל על המאורעות הללו. זו לא תדמיתה של אספניול ולא מייצג את המועדון שלנו".

אספניול גם הוציאה הודעת התנצלות רשמית: "אנו מצרים על האירועים שהתרחשו בסיום המשחק שנערך באצטדיון שלנו. בתור 'פריקוס' (כינוייה של הקבוצה) כואב לנו להפסיד, אבל לעולם לא נקבל אלימות. כפי שעשינו תמיד, אספניול דוחה בתוקף כל סוג של אלימות בעולם הכדורגל ותעמיד את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למגר את האלימות, תוך שיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון ועמידה מלאה בדרישותיהם, כמו תמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • אספניול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully