וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה חושף את ההתכתבויות עם מסי, ומצהיר: "נתחרה בסעודים"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 11:45

אחרי הזכייה באליפות, בעלי ברצלונה סיפר על חידוש הקשר עם הכוכב לקראת קאמבק אפשרי: "זה הבית שלו". וגם: בוסקטס נפרד אחרי ש"הניח את היסודות מחדש", צ'אבי עונה למבקרים

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות לעונת 2022/23 בחדר ההלבשה עם הנישא לאפורטה/FCBarcelona_es

"הליגה בידינו, גם העתיד". זה המסר שהתנוסס על חולצת האליפות של ברצלונה - ונראה שלמרות הבעיות הכלכליות וסימני השאלה שאופפים את המועדון, בקבוצה באמת מאמינים שזה רק תחילתו של עידן חדש וטוב. הניצחון 2:4 אתמול (ראשון) על אספניול בדרבי הבטיח לקטלאנים אליפות 27 בתולדותיהם, כשנותרו ארבעה מחזורים עד לסיום העונה. וכעת, באופן טבעי, העיניים כבר נשואות אל הקיץ, ובעיקר אל איש אחד: ליאו מסי.

"נעשה הכל כדי להחזיר את ליאו", הצהיר הנשיא ז'ואן לאפורטה במהלך החגיגות הספונטניות שנמשכו אל תוך הלילה, לפני צעדת האליפות שתיערך בהמשך היום. לאפורטה, שתועד חוגג בהתלהבות עם השחקנים בחדר ההלבשה, התגאה בכך ש"הצלנו את המועדון - גם מבחינה כלכלית, וגם מבחינה ספורטיבית. חזרנו לזכות בתארים, החזרנו את ההנאה ליציעים. וזאת רק ההתחלה".

סאגת ליאו מסי תמשיך ללוות את המועדון בתקופה הקרובה, וגם השחקנים כבר שולחים לו מסרים עקיפים וישירים: רונלד אראוחו אף קרא בשמו בזמן החגיגות בחדר ההלבשה, והעלה לרשתות החברתיות - מה שהטריף את אוהדי ברצלונה עוד יותר.

בשעות הבוקר התראיין לאפורטה פעם נוספת לתקשורת הקטלאנית, וחשף שחידש לאחרונה את הקשר עם מסי, אחרי ששרר בין השניים נתק מאז עזיבתו של השחקן לפריז סן ז'רמן. "התכתבתי עם מסי בהודעות בתקופה האחרונה, שוחחנו בין היתר על מה גרם לעזיבה שלו. יש בינינו מערכת יחסים", טען לאפורטה, השיחות בינינו מלאות בחיבה והן מאוד נעימות. בירכתי אותו על הזכייה במונדיאל, והוא הגיב לי בשמחה".

לדברי לאפורטה, "מסי נמצא בסיטואציה לא נעימה בפריז, ואני לא רוצה להפריע לו עכשיו, אבל אנחנו בהחלט נמצאים בקשר טוב. הוא מכבד את ברצלונה, לאף אחד אין ספק לגבי זה. ברצלונה היא הבית של ליאו. וכמובן שאנחנו מסוגלים להתחרות בהצעות שלו מסעודיה או מכל מקום אחר".

אבל מסי עדיין לא חזר, וגיבורי האליפות של ברצלונה מתחילים לקבל כבוד והכרה בפני עצמם. צ'אבי זכה באליפות ראשונה כמאמן אחרי 8 אליפויות כשחקן, והצטנע כשנשאל האם "זאת הליגה של צ'אבי".

"לא עושה לי טוב לשמוע את זה. זו לא הליגה של צ'אבי, זו הליגה של ברצלונה, של השחקנים שנלחמו עבור התואר הזה. זה הזמן ליהנות מעונה יפהפיה". אבל צ'אבי גם לא שכח לסגור חשבון עם המבקרים, שחיכו לו בפינה בעיקר בתחילת דרכו על הקווים בקאמפ נואו. "כמה דברים אמרו עליי....אמרו שאנחנו לא מתאמנים מספיק, שהקבוצה לא מאומנת, לא מספיק התקפית...זה פגע לי באגו, אני מודה. אבל מה הם יגידו עכשיו? אני כבר לא יודע".

גיבור הערב השני היה הקפטן סרג'יו בוסקטס, שחגג אליפות תשיעית, וייפרד מבארסה בסטייל בתום העונה, כשהוא עדיין מותיר טעם של עוד עבור האוהדים. כמו לאפורטה, גם בוסקטס משוכנע שמחכה למועדון עתיד ורוד. "הנחנו את היסודות עבור העתיד. ברצלונה הזו ראויה להיות אלופה, ומצפים לה עוד הרבה הישגים בעתיד", אמר בחיוך. "רציתי לעזוב אחרי זכייה בתארים. היו לנו שנים נפלאות כאן, הרבה שנים גדולות. אני מאושר".

גם לאפורטה בירך את בוסקטס. "היה לו עוד משחק נהדר הערב, והוא עוזב את ברצלונה כאלוף. בוסי לנצח יישאר בליבנו. יש לו חלק חשוב בהיסטוריה של המועדון הזה".

כך נראתה המהומה באצטדיון מהיציע

וכך זה נראה מכר הדשא

וכך שחקני ברצלונה הגיבו

בברצלונה עסקו גם בתקרית החריגה בסיום המשחק, כשאוהדי אספניול פרצו לכר הדשא וניסו לתקוף את השחקנים. בצילומי הטלוויזיה נראו שחקנים של ברצלונה כולל בוסקטס, ג'ורדי אלבה ורונלד אראוחו מגיבים בזעם לאוהדי אספניול, ואף מנסים להגיע לעימות פיזי עם חלקם.

לפי "מונדו דפורטיבו", הליגה הספרדית שוקל להעניש את אספניול בחומרה בעקבות התקרית החריגה. המועדון בכל מקרה יספוג קנס גבוה - ככל הנראה קנס מקסימלי בגובה 90 אךף יורו - וככל הנראה גם האצטדיון ייסגר לתקופה מסוימת. על פי התקנון של הליגה, מקרה כזה יכול לגרום לסגירה מיידית של האצטדיון לתקופה של שבוע עד שנה. בספרד מעריכים שהאצטדיון של אספניול ייסגר לפחות לכמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully