וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: "פיני זהבי עובד קשה כדי להעביר את ניימאר לצ'לסי"

סוכן-העל הישראלי מנסה לשדך את הברזילאי, שלא צפוי להמשיך בפ.ס.ז', לבלוז. הכוכב היה אורח הכבוד בחגיגות האליפות של ברצלונה

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות לעונת 2022/23 בחדר ההלבשה עם הנישא לאפורטה/FCBarcelona_es

לא מעט דיווחים בצרפת גרסו בחודשים האחרונים כי ניימאר לא ימשיך בעונה הבאה בפריז סן ז'רמן. האלופה רוצה לבנות את עצמה מחדש בקיץ הקרוב, כשגם הכוכב הגדול ליאונל מסי ככל הנראה לא יישאר. בניגוד לפרעוש, לברזילאי דווקא יש חוזה לעונה הבאה, אולם ראשי פריז מחפשים לו יעד חדש.

הערב (שני) טוענים בתקשורת הצרפתית כי סוכן-העל הישראלי פיני זהבי "עובד קשה כדי להביא את ניימאר לצ'לסי". זו לא הפעם הראשונה שהבלוז מוזכרים בהקשרו של הברזילאי - הבעלים החדש טוד בולי מעריך מאוד את השחקן, ומנסה להביאו לסטמפורד ברידג' בעונה הבאה. קבוצות נוספות שלוטשות עיניים הן מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל, כך לפי התקשורת הבריטית.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
בעונה הבאה בלונדון? ניימאר/רויטרס

ליאונל מסי הוא כוכב פריז סן ז'רמן אותו מנסה ברצלונה להחזיר לקראת העונה הבאה, אבל מי שהיה שותף לחגיגות האליפות של הקטלאנים אמש (ראשון) הוא בכלל ניימאר. הברזילאי תועד בשדה התעופה בברצלונה לפני שעשה דרכו למועדון הלילה קרפה דיים שבו חגג עם שחקני אלופת ספרד.

ניימאר בן ה-31 עזב את ברצלונה ב-2017, אבל שמר על קשר טוב עם מארק-אנדרה טר סטגן, ג'ורדי אלבה, סרג'י רוברטו וסרג'יו בוסקטס שאיתם שיתף פעולה בארבע שנותיו בקאמפ נואו, וכך גם עם צ'אבי שאיתו שיחק, אם כי המאמן היה בכלל במסיבה אחרת שכללה את ראשי המועדון ואנשי המנהלה.

בכל אופן, ניימאר עשה זאת באישור המועדון (בניגוד למשל לטיסה של מסי לערב הסעודית שהובילה להשעייתו) ולמעשה ניצל את שני ימי המנוחה שקיבלו שחקני פריז סן ז'רמן כדי לקפוץ לברצלונה. את האוהדים בפריז זה לא ממש שימח, גם אם מדובר בשחקן שאמור לעזוב בקרוב את הקבוצה. העונה כבש הברזילאי 18 שערים ובישל עוג 17 ב-29 משחקים בכל המסגרות, אבל נפצע לפני כשלושה חודשים ומאז לא חזר.

עוד בוואלה!

לאפורטה חושף את ההתכתבויות עם מסי, ומצהיר: "נתחרה בסעודים"

לכתבה המלאה

עוד על האליפות של ברצלונה

מי שיצא בינתיים להגנת כוכבי פ.ס.ז' הוא תיירי הנרי. "מבחינתי, הבעיה של פ.ס.ז' היא לא מסי, אמבפה או ניימאר", אמר חלוץ העבר האגדי של נבחרת צרפת, ארסנל וברצלונה. "לפני כמה שנים, האולטראס שרקו נגד אמבפה, אחר כך זה קרה לניימאר ועכשיו למסי. הם שורקים וקוראים בוז לשחקנים הכי טובים שלהם. מבחינתי הם הבעיה של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully