וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימיש על פיטורי נאגלסמן: "זה הביזנס - מעט אהבה, מעט לב"

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 11:11

כוכב באיירן מינכן על פיטוריו של המאמן: "זה אומר שהשחקנים לא עשו את העבודה שלהם". גורצקה על הטענה שהיה קרע בין נאגלסמן לשחקנים: "לי לא היו בעיות". נחשפה המשכורת של טוכל

תקציר: נבחרת גרמניה גוברת 0:2 על פרו במשחק ידידות/ספורט1

יוזואה קימיש ולאון גורצקה הודו שפיטוריו של יוליאן נאגלסמן מתפקידו כמאמן באיירן מינכן התקבלו ב"הלם" ו"אכזבה". גורצקה נשאל על הנושא אחרי הניצחון של נבחרת גרמניה על פרו, ואמר ש"זה תמיד קשה שמאמן עוזב, והיו לי יחסים קרובים מאוד עם יוליאן. בשנה האחרונה ביליתי איתו יותר זמן מאשר עם המשפחה שלי, כך שזה שוק עבורנו".

קימיש טוען שהפיטורים של המאמן הם באשמת השחקנים. "זה תמיד מאכזב כשמאמן מפוטר, כי זה אומר שאנחנו כשחקנים לא עשינו את העבודה שלנו", טוען קימיש, ששימש אתמול כקפטן. האם זה הפריע לו להתכונן? "זה מצב מאתגר, אבל בסופו של דבר זה הכדורגל וזה הביזנס: מעט אהבה, מעט לב".

שחקן נבחרת גרמניה יוזואה קימיש. רויטרס
בסך הכל ביזנס. קימיש/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לאון גורצקה, שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
"לי אישית לא היו שום בעיות עם יוליאן, לא יודע לגבי אחרים". גורצקה/רויטרס

גורצקה נשאל על העובדה שהמנהל הספורטיבי של באיירן מינכן חסן סליהאמידז'יץ' טען שהיו מתיחויות וקרע בין נאגלסמן לשחקנים. "יהיה טיפשי מצדי לסתור את הבוס שלי", אמר גורצקה, "אבל לי אישית לא היו שום בעיות עם יוליאן, לא יודע לגבי אחרים. אבל אנחנו צריכים לבטוח בבוסים שלנו, שמקבלים את ההחלטות הנכונות לטובת המועדון".

אגב, על פי "בילד", מדובר בהחלטה יקרה מאוד עבור באיירן, שתצטרך לשלם לנאגלסמן עוד 8 מיליון יורו. השכר של טוכל יהיה בין 10 ל-12 מיליון יורו, כשבצ'לסי הוא קיבל 15 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully