וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליאן נאגלסמן פוטר מבאיירן מינכן, תומאס טוכל מחליפו

האלופה הודיעה על פרידה מהמאמן, טוכל שסירב לפ.ס.ז' חתם עד 2025. המנהל המקצועי סליהמידז'יץ': "ההחלטה הכי קשה שלי מאז שנכנסתי לתפקיד". הבווארים ישלמו למאמן המפוטר עד שימצא קבוצה חדשה, הבכורה של מחליפו: במשחק העונה מול האקסית דורטמונד

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

הידיעה שטלטלה את הכדורגל האירופי אתמול בערב הפכה היום (שישי) לרשמית. אחרי פחות משנתיים על הקווים הודיעה באיירן מינכן על פיטוריו של המאמן יוליאן נאגלסמן, והחלפתו בתומאס טוכל. הזעזוע מגיע בעיתוי דרמטי במיוחד, שכן בשבת הבאה תפגוש באיירן למשחק העונה את דורטמונד כשהיא מפגרת אחריה בנקודה במירוץ האליפות. שבוע וחצי לאחר הקלאסיקר, שיהיה המשחק הראשון של טוכל בתפקיד דווקא מול האקסית, תפגוש אלופת גרמניה את מנצ'סטר סיטי לקרב ענקיות ברבע גמר ליגת האלופות.

במועדון לא היו מרוצים מפיתוח הצעירים ושחקני הרכש תחת נאגלסמן, והיו מופתעים שהמאמן נסע לחופשת סקי באוסטריה בזמן שהקבוצה הייתה צריכה לעבוד ולהיערך לקלאסיקר. נאגלסמן נותר מאוכזב משום שבזמן שהוא נסע לאוסטריה כדי "לצבור אנרגיות מחודשות" לקראת המשך העונה, באיירן כבר סגרה עם מאמן חדש.

"זו ההחלטה הכי קשה שלי כמנהל ספורטיבי בבאיירן מינכן", אמר חסן סליהמידז'יץ'. "היתה לי מערכת יחסים פתוחה וכנה עם יוליאן מהיום הראשון. צר לי על הפרידה הזו, אבל לאחר ניתוח עמוק, החלטנו שלא להמשיך איתו. אני אסיר תודה על העבודה שלו כאן ומאחל לו את הטוב ביותר".

אוליבר קאן הוסיף: "היינו משוכנעים שנעבוד עם יוליאן לטווח הארוך, וזו היתה המטרה. כעת הגענו למסקנה שאיכות הסגל פחות ופחות באה לידי ביטוי. אחרי המונדיאל שיחקנו פחות טוב, עם אחוזי הצלחה נמוכים יותר. השינויים הגדולים ביכולת שמו את המטרות שלנו בסיכון, גם לעונה הבאה. בגלל זה הגבנו כעת".

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. GettyImages
טלטלה בבאיירן מינכן. נאגלסמן/GettyImages

סערה בבאיירן מינכן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סיבה נוספת לפיטורים היא שהבווארים לא רצו לפספס את טוכל, וידעו שכדי להנחיתו באליאנץ ארנה הם יצטרכו לפעול במהירות. טוכל זכה להתעניינות ממספר מועדונים באירופה ואף סירב להצעה מפריז סן ז'רמן כי מבחינתו היו רק שתי אופציות על השולחן - באיירן מינכן או ריאל מדריד, שאצלה משרת האימון עשויה להתפנות בקיץ הקרוב ועל כך הגרמנים נאלצו להזדרז. המאמן חתם על חוזה עד שנת 2025.

עבור נאגלסמן העונה הנוכחית הייתה השנייה בבאיירן מינכן, כאשר בראשונה הוא זכה באליפות והודח במפתיע ברבע גמר האלופות על ידי ויאריאל. המאמן המבטיח בן ה-35 הגיע מלייפציג, שעל שחרורו קיבלה את הפיצוי הגבוה בכל הזמנים עבור מאמן - 25 מיליון יורו. מעבר לעונה הנוכחית, נאגלסמן היה חתום בבאיירן לשלוש שנים נוספות ובאיירן תמשיך לשלם לו עד שימצא קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully