וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן והשחקנים הופתעו, באיירן מיהרה עם טוכל מחשש שיברח לה

המאמן היוצא התבשר על פיטוריו בחופשת סקי, קאנסלו גילה בשידור חי. בבוואריה חשו שהטרבל בסכנה, איבדו אמון בנאגלסמן וסגרו עם מחליפו שהיה מועמד לריאל מדריד וטוטנהאם

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

ללא שום התרעה מוקדמת, באיירן מינכן הדהימה אמש (חמישי) את עולם הכדורגל כשלפי הדיווחים החליטה לפטר את יוליאן נאגלסמן אחרי פחות משנתיים בתפקיד. הודעה רשמית על סיום דרכו של המאמן בן ה-35 צפויה לצאת היום, כאשר תומאס טוכל כבר סיכם את תנאיו ויחליף אותו בבוואריה.

באיירן אמנם ניצחה בכל משחקיה העונה בליגת האלופות, אך מה שעשה את ההבדל מבחינת ההנהלה הוא הדשדוש בליגה. האלופה איבדה 10 נקודות רק ב-2023, ובשבת הבאה תגיע למשחק העונה מול דורטמונד כשהיא מפגרת אחריה בנקודה. לפי הדיווחים בגרמניה, ההנהלה ראתה בנאגלסמן כאשם למצב בליגה והחליטה שהפגרה היא העיתוי הנכון להחליפו.

סערה בבאיירן מינכן

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
העיתוי הפתיע גם אותו. נאגלסמן/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

נאגלסמן שיגיע היום למתחם האימונים כדי להשלים את העזיבה היה מופתע לחלוטין, כאשר ההחלטה תפסה אותו בעת שהיה בחופשת סקי באוסטריה. אגב, אחד האירועים הכי דרמטיים בעונה של באיירן - הפציעה שגמרה למנואל נוייר את העונה - התרחש גם הוא בעת שהשוער היה בחופשת סקי במדינה השכנה לגרמניה.

"באיירן מרגישה שהיא יכולה לזכות גם בבונדסליגה וגם בליגת האלופות, אז היא חשה שזה העיתוי המושלם לבצע שינוי שכן הם היו צריכים משהו אחר", טען פבריציו רומאנו, "היו בעיות קשות בין נאגלסמן להנהלה וכמה שחקנים כבר לא סמכו על השיטה שלו".

גם השחקנים הופתעו לחלוטין מהבשורה עליה גילו רק אתמול, כאשר ז'ואאו קאנסלו התבשר על כך בשידור חי בריאיון אחרי ה-0:4 של נבחרת פורטוגל על ליכטנשטיין. בשיחה לתקשורת במדינתו, בה ניתן היה לראות את ההפתעה על פניו, אמר המגן: "רק עכשיו גיליתי, כנראה שלא אמצא את נאגלסמן כשאחזור למינכן, אז אני רוצה להודות לו. תומאס טוכל גרם לי להפסיד גמר ליגת האלופות (צ'לסי נגד מנצ'סטר סיטי ב-2021), אז אני מקווה שהשנה אני אזכה איתו".

הופתע כמו כולם: צפו בקאנסלו מגלה בשידור חי על חילופי המאמנים

כאמור, טוכל צפוי להתמנות בקרוב וההערכה היא שביום שני יעביר את האימון הראשון ויחל בהכנות להופעת הבכורה - משחק העונה מול האקסית דורטמונד. בבאיירן לא היו מועמדים רבים ברשימה, ועל כן רצו להזדרז עם טוכל מחשש שייעלם מהשוק בקרוב.

המאמן היה על הרדאר של באיירן מינכן במשך כמה שנים, והוא הסכים מיידית להצעה למרות שבאופק היו שתי אופציות נוספות - ריאל מדריד וטוטנהאם. הבלאנקוס עשויים להיפרד מקרלו אנצ'לוטי אם לא יזכה בליגת האלופות וטוטנהאם צפויה למנות מאמן חדש במקום אנטוניו קונטה. בבאיירן מעריכים את הסכנון של טוכל על המגרש, אבל גם את ההתמודדות שלו עם התקשורת מחוצה לו. הם משוכנעים שהוא הדמות המושלמת לתפקיד וכשהם חשו שהטרבל הסכנה, פעלו מהר כדי לסגור איתו לפני שזה יהיה מאוחר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully