וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל הוצג כמאמן באיירן מינכן: "התזמון הפתיע גם אותי"

המחליף של יוליאן נאגלסמן קיים מסיבת עיתונאים ראשונה וגילה: "ריאיון העבודה הראשון היה בשלישי בערב, לא ציפיתי לזה. אנחנו יכולים לזכות בכל התארים"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

אחרי הפיטורים המפתיעים של יוליאן נאגלסמן ומינויו של תומאס טוכל, באיירן מינכן הציגה היום (שבת) את המאמן החדש שחתם על חוזה עד קיץ 2025.

טוכל בן ה-49, שפוטר מצ'לסי בספטמבר, הודה במסיבת העיתונאים שערך המועדון: "התזמון אכן מפתיע, לא ציפיתי לזה ולא היה בינינו קשר לפני כן. דברים השתנו במהירות. חשבתי בכלל שאמשיך את הקריירה שלי מחוץ לגרמניה. ריאיון העבודה הראשון היה בשלישי בערב והסכמתי תוך זמן קצר. זה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון הזה. ה-DNA של באיירן הוא לנצח הכול, אנחנו יכולים לזכות בכל התארים".

הבכורה של תוכל לא תהיה סתם עוד משחק, אלא קלאסיקר מול האקסית בורוסיה דורטמונד שניצבת בפסגה. "מצפה משחק ענק, שבהתחשב במצב הוא גדול יותר מבחינתנו", אמר המאמן החדש. "זה ה-משחק של הכדורגל הגרמני והוא נפיץ יותר לאור הפיגור שלנו והריצה של דורטמונד. אנחנו בשלב קריטי של העונה. חשוב שננצח ונעשה הכול כדי לזכות בליגה, בליגת האלופות ובגביע. אבל המטרה הראשונה היא ליצור חיבור עם השחקנים. ברור לי שלא כולם מרוצים מהשינוי, הדרך המהירה ביותר להחזיר ביטחון היא דרך מגרש האימונים".

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן לצד המנכ"ל אוליבר קאן. רויטרס
"ברור שלא כולם מרוצים". תומאס טוכל לצד אוליבר קאן במסיבת העיתונאים/רויטרס

עוד בוואלה!

פליק: "שחקני באיירן מינכן הופתעו מפיטורי יוליאן נאגלסמן"

לכתבה המלאה
חסן סליהמידז'יץ', תומאס טוכל, אוליבר קאן באיירן מינכן. רויטרס
"לא החלטה פופולרית". חסן סליהמידז'יץ' עם תומאס טוכל ואוליבר קאן/רויטרס

המנהל הספורטיבי חסן סלהימידז'יץ התייחס לפיטוריו של נאגלסמן: "במרץ אשתקד היו לנו הופעות לא עקביות, ואז שוב בספטמבר ושוב לאחרונה כשניצחנו רק חמישה מ-10 משחקי בונדסליגה. כשהעקומה בנסיגה, צריך להגיב. זו לא הייתה החלטה קלה ואני מבין שהיא לא פופולרית. האמנו בנאגלסמן עד יום ראשון ב-23:00 בלילה".

המנכ"ל אוליבר קאן המשיך: "יש לנו את אחד הסגלים הטובים באירופה, אבל לא הייתה המשכיות. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מההופעות והתוצאות השנה. ניצחנו רק חמישה מ-10 משחקים - זו לא השאיפה שלנו".

קאן הדגיש: "הימים האחרונים היו קשים עבור כולנו. לא ישנתי טוב בלילות האלה. נאגלסמן הוא מאמן מצוין, אבל ההחלטה לפטר אותו לא הייתה מתוך פאניקה. זו לא הייתה סתם תגובה אלא החלטה מחושבת היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully