וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק: "שחקני באיירן מינכן הופתעו מפיטורי יוליאן נאגלסמן"

מאמן נבחרת גרמניה הודה שלא רק הוא הופתע מההחלטה, גורצקה נפרד: "כולנו האמנו בך, אתה בן אדם נהדר ומאמן מצוין"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

הייתה זו פגישה שנמשכה 61 דקות ובסיומה יוליאן נאגלסמן כבר לא היה מאמן באיירן מינכן. הגרמני הוביל את באיירן מאזן מושלם בליגת האלופות וקבוצתו ספגה פעמיים בלבד בשמונת המשחקים הללו, בשמינית הגמר כידוע הדיחה מהמפעל את פריז סן ז'רמן, אבל בליגה הגרמנית ירדו הבווארים למקום השני ועל כן החליטו ראשי הקבוצה לזעזע את השורות דווקא כשבוע לפני משחק העונה נגד בורוסיה דורטמונד.

הבוקר (שבת) המשיכו בגרמניה לעסוק בפרטים שמאחורי ההחלטה לפטר את נאגלסמן, שיצא לחופשת סקי קצרה באוסטריה ואתמול חזר עם בת זוגו למינכן בידיעה שהוא יפוטר בהמשך היום, כפי שאכן קרה בפגישה שנערכה אתמול בשעות אחר הצהריים - למעשה, בבוואריה בהחלטה לפטרו גם לקחו בחשבון את העובדה שיצא לחופשה קצרה ברגע כה קריטי של העונה, לפני קלאסיקר שהפסד בו עלול לחרוץ את גורל האליפות. כידוע, במקומו כבר מונה תומאס טוכל שביום שני בערב יקיים את אימון הבכורה ויתייצב לפני כן למסיבת עיתונאים רשמית.

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
חזר מאוסטריה בידיעה שיפוטר. נאגלסמן/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

אוליבר קאן, המנכ"ל שהחליט על סיום דרכו של נאגלסמן ביחד עם המנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ', הסבירו שהשינוי היה נחוץ לקראת הישורת האחרונה של העונה בעקבות ירידה שהורגשה ביכולת הקבוצה וגם באחוזי ההצלחה שלה, אבל בגרמניה היו לא מעט ביקורות על המהלך שהיו מי שכינו אותו "פזיז".

הנזי פליק, מאמן נבחרת גרמניה שבימים אלו נמצא עם מספר מכוכבי באיירן מינכן במחנה של המנשאפט שתערוך הערב משחק ידידות נגד פרו וביום שלישי תשחק נגד בלגיה, נשאל על כך והודה: "אני חושב שזה מצער שנלקחה ממנו ההזדמנויות לזכות בטרבל. הוא מאמן מעולה והוא נשאר כזה. גם שחקני באיירן מינכן שאיתי בנבחרת מאוד הופתעו מהצעד הזה, בדיוק כמוני".

בתקשורת הגרמנית נכתב ביממה האחרונה שמספר שחקני באיירן מינכן איבדו אמון בנאגלסמן, אבל לאון גורצקה במכתב פרידה ממנו טען במכתב פרידה ש"היינו מאוחדים ועבדנו בשיתוף פעולה מלא, האמנו בכך והייתה הערכה הדדית. אתה אדם נהדר ומאמן מצוין שכולנו מאחלים לו בהצלחה מעומק ליבנו. כעת זה התפקיד שלנו להשלים את העבודה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully