וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יוליאן נאגלסמן שילם מחיר: זוגתו הודיעה על התפטרותה

במקביל להודעת באיירן מינכן על פיטורי המאמן, מתברר שגם לנה וורצנברגר עוזבת את עבודתה עקב המצב. שחקן העבר מרקוס באבל: "לא סמכו עליו בגללה, היא עשתה צרות"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

באיירן מינכן הטילה פצצה אתמול (שישי) כאשר הודיעה על פיטורי יוליאן נאגלסמן, אבל הוא לא היחיד ששילם מחיר על כישלון הבווארים. גם זוגתו, לנה וורצנברגר, מסיימת את תפקידה ככתבת בעיתון "בילד" בעקבות האירועים האחרונים.

לטענת גורמים המעורים בפרטים, וורצנברגר שסיקרה את באיירן מינכן עד שנחשף בקיץ האחרון כי החלה בזוגיות עם נאגלסמן - זוגיות שעל פי הנטען החלה כאשר ראיינה אותו מספר שבועות קודם לכן, בחודש מאי 2022 - גרמה לשחקנים בקבוצה לחשוב שכל מה שנאגלסמן ירצה להוציא, הוא יעביר לזוגתו. לכן, חוסר האמון בין הצדדים נוצר עוד לפני אימון הבכורה שלו בקבוצה, מצב שרק הלך והחריף כאשר הקבוצה איבדה את פסגת הבונדסליגה.

לנה וורצנברגר, עיתונאית וזוגתו של יוליאן נאגלסמן. Alexander Hassenstein, GettyImages
נאגלסמן פוטר, היא התפטרה. לנה וורצנברגר/GettyImages, Alexander Hassenstein

פיטורי נאגלסמן הגיעו במפתיע למרות המעידה האחרונה, בעיקר לנוכח העובדה שבליגת האלופות הקבוצה במאזן מושלם לחובתה שני שערים בלבד בשמונה משחקים. עם זאת, בשבת היא תארח את בורוסיה דורטמונד לקלאסיקר ומעידה נוספת עשויה לאפשר לצהובים-שחורים לדהור כל הדרך לצלחת.

כאמור, את באיירן מינכן היא כבר לא סיקרה מאז הגעת נאגלסמן למועדון, אבל מרקוס באבל, שחקן העבר של הקבוצה, סיפר בריאיון ל"בליק": "הרומן של נאגלסמן עם כתבת של 'בילד' בהחלט העסיק את חדר ההלבשה של באיירן, זה לא עבר להם חלק שהם זוג. עוד לפני מערכת היחסים הזו היא עשתה המון צרות לבאיירן מינכן וזה גרם לחוסר אמון ביוליאן, הם לא יכלו לתקשר איתו ולומר לו את מה שהם באמת חושבים. הם פחדו שכל דבר שהם יגידו, ייצא לתקשורת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לנה וורצנברגר עם בן זוגה יוליאן נאגלסמן. Alexander Hassenstein, GettyImages
וורצנברגר ונאגלסמן בחגיגות האוקטוברפסט/GettyImages, Alexander Hassenstein

בבילד אישרו את עזיבתה של וורצנברגר בסוף החודש ומסרו: "היא ביקשה לעזוב ואנחנו מאחלים לה המון בהצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully