וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד לאליפות 11 ברציפות: שישייה מוחצת לבאיירן מינכן

הבווארים הביסו 0:6 את שאלקה ששוב נמצאת במקום המוליך למבחנים, דורטמונד שמרה על מרחק נקודה ממנה עם 2:5 על מנשנגלדבאך. אוניון ברלין התקרבה לליגת האלופות, החמצה גדולה לדאבור בהפסד הופנהיים

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה 0:6/ספורט1

באיירן מינכן עשתה צעד נוסף לעבר האליפות כשהביסה היום (שבת) 0:6 את שאלקה במחזור ה-32 בבונדסליגה, בעוד סגניתה בורוסיה דורטמונד שמרה על מרחק נקודה ממנה עם 2:5 ביתי מהדהד על בורוסיה מנשנגלדבאך. אוניון ברלין התקרבה לליגת האלופות עם 2:4 גדול על פרייבורג, הופנהיים עדיין מסובכת אחרי החמצה גדולה של מונס דאבור והפסד 2:1 אצל וולפסבורג.

מאתיס טל שחקן באיירן מינכן חוגג שער. רויטרס
השתתף בחגיגה של באיירן מינכן. מאתיס טל/רויטרס

באיירן מינכן - שאלקה 0:6

הבווארים טיילו עם שישייה ביתית וממשיכים להיות תלויים רק בעצמם, בדרך לאליפות 11 ברציפות ו-33 בהיסטוריה. הקפטן תומאס מולר הכניס כדור ללירוי סאנה וקיבל בחזרה כדי לבעוט פנימה מ-16 מטרים בדקה ה-21, ואחרי שמונה דקות יוזואה קימיש דייק מהנקודה הלבנה, בעקבות התערבות VAR שזיהתה פגיעה במרפק בג'מאל מוסיאלה שפרץ לרחבה. סרג' גנאברי נהנה מבישול של ז'ואאו קאנסלו (50) וניצל טעות קשה בהגנה כדי לחלוף על פני השוער ולהשלים צמד (66), כשהמחליף הצעיר מאתיס טל נעץ את החמישי 10 דקות לסיום ונוסייר מזראווי חתם בתוספת הזמן עם שער הבכורה שלו מאז המעבר מאייאקס. שאלקה ללא ניצחון ליגה על באיירן מינכן כבר 23 משחקים רצופים (מאז דצמבר 2010) ותמשיך להיאבק על חייה בשני המחזורים שנותרו, כשהיא שוב במקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן בעקבות ניצחונה של בוכום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בדורטמונד נוקמת בגלדבאך עם חמישייה

תקציר: בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:5/ספורט1

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:5

לאחר שאיבדה את הפסגה עם 1:1 מאכזב מול בוכום, התפוצצה דורטמונד עם 0:6 מהדהד על וולפסבורג בשבוע שעבר ואותתה שהיא עדיין לא הרימה ידיים במאבק האליפות. היא הוכיחה זאת פעם נוספת כאשר נקמה בגלדבאך עם 2:5 מוחץ, ולראיה יתרון של ארבעה שערים לאחר 32 דקות משריקת הפתיחה. דונייל מאלן שנמצא בכושר מצוין הבקיע כבר בדקה החמישית, ג'וד בלינגהאם הכפיל את היתרון בפנדל בדקה ה-18 ואז מאלן סיפק שני בישולים לסבסטיאן האלר בדקות 20 ו-32 קבע 0:4. האורחת, שניצחה את דורטמונד 2:4 בסיבוב הראשון, צימקה עם שערים של רמי בנסבאיני (75 בפנדל) ולארס שטינדל (85), אבל בדקה ה-90+4 ג'יו ריינה קבע 2:5 לדורטמונד בסיום. הפער מבאיירן מינכן שוב ירד לנקודה לקראת שני מחזורי הסיום.

סבסטיאן האלר ושחקני בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הנקמה בגלדבאך הושלמה. האלר ושחקני דורטמונד/רויטרס
שראלדו בקר שחקן אוניון ברלין עם מסיכת ספיידרמן לצד דיוגו לייטה. רויטרס
ספיידרמן בדרך לליגת האלופות. שראלדו בקר/רויטרס

אוניון ברלין - פרייבורג 2:4

ניצחון אחד בלבד - זה מה שמפריד בין אוניון ברלין להופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות. השלישית בטבלה היא היחידה פרט לבאיירן מינכן שלא הפסידה בבית, והיא שמרה על כך בזכות מחצית ראשונה נפלאה מול המדורגת חמישית שחולמת גם היא על מקום בצ'מפיונס ליג. שראלדו בקר, שפתח את העונה בסערה ונרגע בסיבוב השני, כיכב הפעם: תחילה עם בישול לקווין בירנס שהשתחרר ברחבה ובעט שטוח אל הרשת (5) ולאחר מכן עם צמד מהיר (36 ו-39). וינצ'נזו גריפו בישל למנואל גולדה (56) וכבש בפנדל (70) כדי לצמק, אבל הסורינאמי הכין גם לעייסא ליידוני (80) וקבע בכך שיא מועדון עם מעורבות ב-18 שערים (11 גולים ו-7 אסיסטים) בעונה אחת בליגה הבכירה

מונס דאבור שחקן הופנהיים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
עדיין בסכנת ירידה. מונס דאבור/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

וולפסבורג - הופנהיים 1:2

מונס דאבור פתח בהרכב האורחת והיה חייב להשוות בדקה ה-57, אבל רשם החמצה גדולה לבדו מול קון קסטלס ואחרי חמש דקות הוחלף בהפסד שמשאיר את קבוצתו מסובכת בתחתית. יקוב קמינסקי נגח מקרוב בדקה ה-15 והעניק לזאבים יתרון אחרי השישייה הכואבת שספגו בדורטמונד. לוקה ואלדשמידט המחליף הכפיל רבע שעה לסיום והקפיץ את וולפסבורג לפחות זמנית למקום השישי ששווה כרטיס לקונפרנס ליג, כשהאורחת רק צימקה עם שער עצמי של ז'וסואה גילאבוגי בתוספת הזמן.

צפו בהחמצה הגדולה של דאבור

תקציר: וולפסבורג - הופנהיים 1:2/ספורט1
שחקני פ.צ. קלן חוגגים. GettyImages
חגגה על חשבון הרטה. שחקני קלן/GettyImages

פ.צ. קלן - הרטה ברלין 2:5

דווקא אחרי הניצחון שעצר את רצף ההפסדים והפיח תקווה בקרב אוהדי הקבוצה מבירת גרמניה, הרטה רשמה הפסד מספר 19 העונה בליגה ועשתה צעד משמעותי אל עבר ירידה לבונדסליגה השנייה. לוקאס טוסאר וסטפן יובטיץ' עוד הספיקו למחוק יתרון של דייבי סלקה, אבל משם העניינים הלכו והדרדרו עבור האורחת. טימו הוברס נגח את השוויון וכעבור דקה אליאס סחירי הפך בחזרה לפני הירידה למחצית. הוברס הבלם השלים צמד נדיר ודניס חוסאנבייק חתם עם החמישי של קלן בדרך למקום ה-10, לפחות באופן זמני. הרטה ברלין התרחקה מהמקום שמבטיח הישארות ותזדקק לנס בשני המחזורים שנותרו.

צפו בחמישייה של קלן

תקציר: קלן - הרטה ברלין 2:5/ספורט1

משחקים נוספים

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 0:3
לפרנקפורט: דאיצ'י קמאדה (18 בפנדל), אאורליו בוטה (40), רנדל קולו מואני (59)

בוכום - אוגסבורג 2:3
לבוכום: כריסטופר אנטווי-אג'יי (2), ג'פרי חובלוב (עצמי, 59), אנתוני לוסילה (62). לאוגסבורג: ארנה מאייר (29), קלווין יבואה (85)

משחקי יום ראשון בבונדסליגה

שטוטגרט - באייר לברקוזן (16:30, ספורט3)
ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully