וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה כפולה? דיווח בצרפת: פריז סן ז'רמן פנתה ליוליאן נאגלסמן

הגרמני שהעיף את גאלטייה וכוכביו מליגת האלופות, עשוי להתמנות במקומו למאמן הקבוצה, אולי עוד העונה במקרה של מעידה נוספת

תקציר: באיירן מינכן - פרייבורג/ספורט1

שעות ספורות אחרי שפורסם על כך שלואיס אנריקה נחת בלונדון ועשוי להתמנות למאמן צ'לסי, בצרפת פורסם היום (רביעי) על קשר ראשוני שיצרה פריז סן ז'רמן עם יוליאן נאגלסמן, הגרמני שפוטר מבאיירן מינכן ועד הבוקר נחשב למועמד המוביל להחלפת גרהאם פוטר בצ'לסי.

פריז סן ז'רמן עדיין לא קיבלה החלטה אם להיפרד מהמאמן כריסטוף גאלטייה עוד העונה, אבל מעידות באחד משני המשחקים הקרובים מול ניס או לאנס בהחלט עשויות להוביל לזעזוע במועדון ולהחלטה להיפרד מגאלטייה עוד לפני תום העונה. כך או אחרת, לא סביר שגאלטייה יישאר לעונה נוספת אחרי שהודח מליגת האלופות על ידי נאגלסמן ובאיירן מינכן ואמנם צפוי לזכות באליפות צרפת, אבל בדרך לא מרשימה כשמהגביע המקומי הודחה הקבוצה עטורת הכוכבים על ידי היריבה מושבעת מארסיי.

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה עם מאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן. FRANCK FIFE, GettyImages
ידיח אותו גם מהאלופות וגם מתפקידו? נאגלסמן וגאלטייה/GettyImages, FRANCK FIFE

בתקשורת הגרמנית נכתב שחרף הפיטורים מבאיירן מינכן, נאגלסמן עדיין תחת חוזה והמשמעות היא שכל קבוצה שתרצה למנות אותו, תצטרך לפצות את הבווארים. עם זאת, הצדדים צפויים להגיע להסדר במקרה של הצעה מפריז סן ז'רמן, הרי שסביר להניח שנאגלסמן עצמו יסכים לוותר על שכרו בבוואריה בתמורה לכך שתינתן לו הרשות לחתום בפריז סן ז'רמן. לא מן הנמנע שהוא גם יתחיל את עבודתו רק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully