וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יאמן מול ריאל? לואיס אנריקה נחת בלונדון, גם למפארד מועמד

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 15:07

הספרדי הגיע לממלכה ועשוי להתמנות למחליפו של גרהאם פוטר בצ'לסי, ימים ספורים לפני רבע גמר ליגת האלופות בברנבאו, אך הבלוז גם שוקלים אפשרות להחזיר עד תום העונה את הכוכב הנערץ על האוהדים

תקציר: צ'לסי - ליברפול 0:0/ספורט1

צ'לסי נפרדה מגרהאם פוטר בתחילת השבוע ואמש (שלישי) נפרדה ב-0:0 חלש במיוחד מול הרכב המשנה של ליברפול בקרב המאכזבות של העונה, אבל ייתכן שבשבת מול וולבס או לפחות למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות בשבוע הבא בברנבאו נגד ריאל מדריד, כבר יעמוד על הקווים שלה המאמן השלישי לעונה זו.

אחרי תומאס טוכל שפוטר בתחילת ספטמבר ופוטר שמונה במקומו, בספרד דווח שלואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד עד לפני כארבעה חודשים, המריא הבוקר ללונדון וייתכן שימונה על ידי טוד בולי למאמן הבא של הבלוז. מי שדיווח על המראת לואיס אנריקה לממלכה זהו העיתונאי ג'רארד רומרו.

לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
בשבוע הבא הוא מול ריאל מדריד? לואיס אנריקה/רויטרס

לצ'לסי כבר אין יותר מדי על מה לשחק העונה, דרך הליגה לכל היותר תצליח לתפוס כרטיס לליגה האירופית או לקונפרנס, אבל בליגת האלופות היא כאמור ברבע הגמר וזכייה במפעל תבטיח לה השתתפות במפעל גם בעונה הבאה. לואיס אנריקה עזב את "לה רוחה" אחרי הכישלון במונדיאל בקטאר, לפני כן אימן את ברצלונה במשך שלוש שנים וכן את רומא וסלטה ויגו. בליגת האלופות הוא זכה עם הקטלאנים ב-2014/15.

נזכיר כי גם יוליאן נאגלסמן שפוטר מבאיירן מינכן הוזכר כמועמד מוביל לצ'לסי, אולם ייתכן שהעובדה שיש לפצות את באיירן מינכן כדי לצרפו - על אף שפוטר על ידה - הפכה את לואיס אנריקה למועמד המוביל. שם נוסף שבמפתיע עלה הוא של פרנק למפארד, כוכב העבר ומי שכבר זכה לאמן את הקבוצה, שלטענת "talkSPORT" עשוי להתמנות רק עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully