וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתנהלות המפתיעה" של שיח' יאסים הקטארי מרחיקה אותו ממנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 13:04

באנגליה טוענים: במנצ'סטר יונייטד לא מבינים איך המשקיע הקטארי לא יוצר איתם קשר באופן אישי. ואולי זה רק תירוץ של הגלייזרים להישאר במועדון?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:2/ספורט1

האחראים על עסקת המכירה של מנצ'סטר יונייטד "מופתעים מההתנהלות" של אחד המועמדים לרכישת המועדון, שיח' יאסים הקטארי, ומכך ש"אין להם שום קשר ישיר איתו". בימים האחרונים דווח שהקטארי הגיש הצעה אחרונה לרכישת מנצ'סטר יוונייטד, ומצדו הובהר שהיא "או עכשיו או כלום", אבל למעשה הוא מראה סימנים מבלבלים של חוסר מחויבות.

השייח' יאסים בן חמד אל תאני מתמודד מול סר ג'ים רטקליף על רכישת המועדון, כשהם שני האחרונים במכרז. עם זאת, הוא נמנע מיצירת קשר ישיר עם ריין, האחראים על המכרז, מאחר ש"המיליארדר הקטארי רוצה להתרחק מעיני הציבור", כך על פי "את'לטיק".

כעת באנגליה טוענים ש"ההחלטה של שייח יאסים להימנע מאור הזרקורים אמורה לשחק לטובתו של סר ג'ים רטקליף", ומספר מקורות "מקורבים לעסקה" מדווחים כי הצוות של רטקליף בטוח שההצעה שלו תזכה.

סר ג'ים רטקליף. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
נותן לגלייזרים להישאר, ואולי להרוויח יותר בעתיד. רטקליף/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

בניגוד לרטקליף, שייח' יאסים רוצה לרכוש ממשפחת גלייזר 100 אחוז מהמועדון ולהשתלט על מנצ'סטר יונייטד באופן מלא. על רצונו של המיליארדר הקטארי להישאר בצל תעיד העובדה שהוא החליט שלא לבקר באולד טראפורד ובמתקנים בקרינגטון באופן אישי. במקום זאת הוא שלח את שאהזד שהבז - נשיא קרן 92 - ואת פאדי בחוס - היועץ האישי הבכיר ביותר לבית המלוכה הקטארי. מנגד, אנשים כמו רטקליף ערכו באופן אישי סיור במתקנים של יונייטד.

יש לציין כי ההצעה של הקטארי מביעה ערך כספי גבוה יותר למנצ'סטר יונייטד. מנגד רטקליף גם הציע ליו"ר המנהלים ג'ואל ואברם גלזר את ההזדמנות להישאר בהנהלה, עם נתח חלקי למשך שנתיים או ארבע שנים לפני שיעזוב סופית. האפשרות הזאת נתפסת כרצויה יותר בעיני האחים, שמעוניינים להישאר בתפקיד כלשהו באולד טראפורד לפני ביצוע פדיון סופי.

החלטה לגבי עתיד המועדון צריכה להגיע בהקדם, כשהשעון מתקתק בכל הנוגע לפתיחת חלון ההעברות והשדים האדומים זקוקים לחיזוק. יש לציין כי על פי הדיווחים, הקטארי מציע לכסות את כל החובות של המועדון (כמיליארד ליש"ט) ולהשקיע בקהילה, באצטדיון ובמתקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully