וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סופי: מאוריסיו פוצ'טינו ימונה בימים הקרובים למאמן צ'לסי

הארגנטינאי שמזוהה עם טוטנהאם אחרי חמש שנים וחצי במועדון, ישוב ללונדון בתור מאמן הבלוז. זו תהיה קבוצתו הראשונה מאז שפוטר מפ.ס.ז'

תקציר: צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 2:2/ספורט1

מאוריסיו פוצ'טינו חוזר ללונדון, אבל לא לטוטנהאם שאותה אימן במשך חמש שנים וחצי, אלא לצ'לסי. על פי כלי התקשורת באנגליה הערב (שבת), הארגנטינאי בן ה-51 וצוותו כבר סיכמו את תנאיהם ובימים הקרובים צפויים הבלוז להודיע רשמית על מינויו.

פוצ'טינו יגיע לצ'לסי ביחד עם חסוס פרס, מיגל ד'אגוסטינו, טוני חימנס ובנו סבסטיאן פוצ'טינו ואליהם צפויים להצטרף אנשי מקצוע נוספים. פוצ'טינו צפוי בימים הקרובים לקיים שיחות עם אנשי הצוות הקיים, כולל עם פרנק למפארד שהחליף את גרהאם פוטר כמאמן הזמני של הקבוצה עד תום העונה.

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
חוזר ללונדון ולפרמיירליג. פוצ'טינו/רויטרס

פוצ'טינו לא אימן כלל בעונה האחרונה, ישב בביתו והמתין להצעה הנכונה מאז שפוטר מפריז סן ז'רמן ביולי האחרון. צ'לסי, מצדה, עברה עונה מסויטת מבחינתה - היא החלה עם העברת הבעלות לטוד בולי שהשקיע במהלך העונה כ-650 מיליון ליש"ט על חיזוק הסגל, אך הסתיימה בכישלון מהדהד אחרי שבקבוצה עברו שלושה מאמנים שונים: תומאס טוכל פוטר זמן קצר לאחר הגעת בולי, שלא נותרה לו ברירה אלא להיפרד גם מגרהאם פוטר שעזב את ברייטון עבור צ'לסי וב-31 משחקים שניהל בכל המסגרות ניצח 12 בלבד.

כידוע, כמאמן טוטנהאם הוביל פוצ'טינו את טוטנהאם לטופ-4 בפרמיירליג במשך ארבע עונות רצופות וב-2019 נעצרה הקבוצה רק בגמר ליגת האלופות, בו הפסידה לליברפול. הוא פוטר עונה לאחר מכן ובינואר 2021 מונה למאמן פריז סן ז'רמן, אבל סיים את דרכו עבור שנה וחצי כשבמאזנו אליפות וגביע. את דרכו על הקווים החל באספניול ב-2009, ב-2013 עבר לסאות'המפטון והצטרף לטוטנהאם ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully