וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן מוותר, קומפני מועמד, פוצ'טינו מוביל: המירוץ לאימון צ'לסי

מי יחליף את פרנק למפארד? הגרמני שעזב לאחרונה את באיירן מינכן פרש מהמירוץ וקידם את הארגנטינאי לעמדת הפייבוריט לזכות במשרה. המאמן שסחף את ברנלי בחזרה לפרמיירליג הפך לשם המפתיע ברשימת המועמדים, קובאצ'יץ' יעבור למנצ'סטר סיטי?

תקציר: צ'לסי - ברייטון 2:1/ספורט1

זהותו של מאמן צ'לסי הבא ממשיכה להעסיק את התקשורת האנגלית, והיום (שישי) לפי הפרסומים חלה תפנית מפתיעה בעלילה. אחרי שהמגעים עם לואיס אנריקה נעצרו ונדמה היה שיוליאן נאגלסמן הופך למועמד המוביל, היום החליט הגרמני לוותר על ההתמודדות על התפקיד. צ'לסי "רוצה להיות בטוחה ב-100%" לפני שהיא בוחרת מאמן, כך לפי פבריציו רומאנו, כאשר בין המועדון לנאגלסמן לא היו הסכמות בנושאים משמעותיים על אף הקשר הרציף בין הצדדים.

ההתפתחות הזו הציבה כמועמד המוביל לתפקיד בנקודת הזמן הנוכחית את מאוריסיו פוצ'טינו. השיחות בין הבלוז למאמן שנותר פנוי מאז הפיטורים מפריז סן ז'רמן בקיץ החלו השבוע ויימשכו, כאשר בינתיים האקסית הלונדונית שלו טוטנהאם, שבעצמה מחפשת מאמן לקראת העונה הבאה, טרם פנתה אליו.

שם מפתיע נוסף שהצטרף לרשימת המועמדים להחליף את המאמן הזמני פרנק למפארד בקיץ הוא וינסנט קומפני. המאמן הבלגי הרשים בעונת הבכורה בברנלי והעלה אותה בקלות לפרמיירליג, וכעת זוכה להתעניינות מקבוצות בכירות יותר בממלכה. האם אגדת מנצ'סטר סיטי בדרך לקווים בסטמפורד ברידג'?

מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו. Quality Sport Images, GettyImages
המועמד המוביל? פוצ'טינו/GettyImages, Quality Sport Images

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה, מלונדון לצד הכחול של מנצ'סטר, הוא הקשר מתאו קובאצ'יץ'. במולדתו של הקרואטי דווח כי נציגיו הגיעו לאנגליה כדי לשוחח עם נציגי סיטי, כאשר ההערכה היא שאם יעבור זה יהיה תמורת כ-30 מיליון פאונד. הקשר שיחגוג בקרוב 29 מסיים את חוזהו בקיץ 2024, ולאור העובדה שעתידם של אילקאי גונדואן וברנרדו סילבה מעבר לעונה הנוכחית אינו ברור, קובאצ'יץ' עשוי להיות הפתרון של פפ גווארדיולה.

קובאצ'יץ' הצטרף לבלוז תחילה כמושאל מריאל מדריד בקיץ 2018, וכעבור שנה רכשו אותו הבלוז תמורת 45 מיליון יורו. הוא ערך עד כה 217 הופעות במדי צ'לסי, בהן הבקיע שישה שערים ובישל 14 נוספים. במדי הבלוז זכה בעונתו הראשונה בליגה האירופית וכעבור שנתיים בליגת האלופות, בנוסף לשלושה גביעי אירופה שבהם זכה במדי ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully