וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכות הגביע: הפועל ירושלים ואשדוד איבדו סיכוי לעלות לאירופה

תוצאות חצאי הגמר גרמו לך שהקרב על המקום הרביעי איבד רלוונטיות, המנצחת בין בית"ר לנתניה תצטרף למקומות 2-3 במוקדמות הקונפרנס ליג בלי קשר לתוצאות בליגה

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מ.ס. אשדוד בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ברחו לשאר הליגה בשלב מוקדם מאוד של העונה, אך הקרב על המקום הרביעי שמוביל למוקדמות הקונפרנס ליג נותר פתוח ורלוונטי, עד אתמול. בעקבות ההפסד של מכבי תל אביב אמש (רביעי) לבית"ר ירושלים בחצי גמר הגביע, שקבע כי אף אחת משלוש הראשונות לא תשחק בגמר, הוכרע סופית כי מחזיקת הגביע היא זו שתתפוס את הכרטיס האחרון לאירופה ובכך הקרב על המקום הרביעי איבד רלוונטיות.

הנפגעות העיקריות מכך הן הפועל ירושלים ומ.ס. אשדוד, שאיבדו סיכויי העפלה. אשדוד הודחה שלשום בחצי גמר הגביע על ידי יריבתה לפלייאוף העליון מכבי נתניה ורצתה לסיים טוב את העונה כדי להדביק את הפער מהמקום הרביעי שעומד על חמש נקודות, אך בעקבות תוצאת חצי הגמר השני היא כאמור איבדה כל סיכוי להעפיל.

זיו אריה, שמדורג במקום הרביעי ורק לפני כחודש תהה אם עלייה לאירופה היא "נכונה לאבולוציה של המועדון", לא יזכה לקחת חלק במוקדמות בקיץ הקרוב. הצלע השלישית ב"מאבק" על המקום הרביעי, מכבי נתניה, תוכל להשיג את הכרטיס לאירופה רק אם תנצח את בית"ר בגמר הגביע. מקום רביעי וגביע ירושלמי לא יספיק ליהלומים.

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
אירופה לא נכונה לאבולוציה של הפועל ירושלים? הקיץ לא נדע זאת. זיו אריה/דני מרון

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

מחזיקת הגביע, כמו גם הקבוצות שיסיימו את העונה בליגת העל במקומות 2-3, יחלו את דרכן האירופית בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג ויצטרכו להדיח שלוש קבוצות בדרך לשלב הבתים.

האלופה תשתתף במוקדמות ליגת האלופות כבר מהסיבוב הראשון ותידרש לחלוף על פני אלופות מארבע יריבות שונות כדי להגיע לבתים. הדחה של האלופה בסיבוב הראשון תדרדר אותה למוקדמות הקונפרנס ליג, והדחה בסיבובים מאוחרים יותר תוריד אותה למוקדמות הליגה האירופית.

המשחקים שנותרו בפלייאוף העליון

מחזור 34:

הפועל ירושלים - מכבי נתניה
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - מכבי תל אביב

מחזור 35:

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
מכבי נתניה - מכבי חיפה

מחזור 36:

מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד
הפועל באר שבע - מכבי נתניה
מכבי חיפה - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully