וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "אירופה? לא יודע אם זה נכון לאבולוציה של המועדון"

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 22:40

מאמן הפועל ירושלים נשמע מאופק אחרי ה-0:1 על אשדוד: "המקום הרביעי פחות מעניין אותי, לא אתפלל שמכבי ת"א ייקחו גביע". בן שמעון: "היתה חסרה איכות"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הפועל ירושלים השיגה הערב (שבת) 0:1 חשוב על מ.ס. אשדוד בקרב ישיר על המקום הרביעי. בכך, פתחו שחקניו של זיו אריה פער של שלוש נקודות מהאשדודים וחמש נקודות ממכבי נתניה (טרם משחקה מול מכבי חיפה). נדב נידם הכריע (24) מבישול של ג'ורדן בוטאקה ורן בן שמעון סופר הפסד ליגה שני ברציפות, שבוע לפני שיתארח אצל מכבי תל אביב. הירושלמים, מנגד, יארחו בשבוע הבא את מכבי חיפה, בחיפושם אחר ניצחון שלישי ברציפות בפלייאוף העליון.

"פחות מעניין אותי המקום הרביעי, זה לא רלוונטי מבחינתי ואירופה זה לא תלוי בנו, אני לא יודע אם המועדון שלנו מוכן לזה", אמר זיו אריה. "לא מעניין אותי כרגע להציב אותי במקום הרביעי כמטרה. אני לא יודע אם זה נכון לאבולוציה של המועדון. אני לא אתפלל שמכבי תל אביב ייקחו גביע, אני אוהד הפועל ירושלים - לא מכבי תל אביב. אנחנו מתעסקים בכל משחק. שתי הקבוצות היו מאוד עייפות, לא היה כדורגל גדול. אנחנו לא רגילים לשחק שלוש פעמים בשבוע, אבל היתה הקרבה, גול בזמן, לא ממש הגיעו למצבים נגדנו.

"זה ניצחון חשוב, כמו בכל הפלייאוף הזה המשכנו להיות אנחנו. אנחנו רוצים להסתכל לכל היריבות בעיניים, רוצה להרגיש שאנחנו הפועל ירושלים בכל משחק. הטבלה כרגע לא מעניינת אותי. אין דבר יותר כיף מכדורגל מנצח, זה מה שחשוב. ואם כבר גול ניצחון - שיהיה של נידם".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. דני מרון
מרוצה. אריה/דני מרון

עוד בליגת העל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
חסרה איכות. בן שמעון/דני מרון

מנגד, סיכם רן בן שמעון ואמר: "היה ברור שזה משחק של גול לפה או לשם. במשחקים כאלה אסור לטעות הרבה, וטעינו קצת יותר מהם. יכולנו לעשות דברים הרבה יותר טובים גם עם מי ששיחק, מי שהיה חסר לא מעניין. היה חסר קצת משהו באנרגיות, ובעיקר חסרה איכות בחלק הקדמי. היה לנו אסור לספוג פה, כי לרדוף אחרי הפועל ירושלים זה מסדר להם את המשחק מצוין עם החלק הקדמי המהיר שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully