וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מסרבת לארח את משחקי בני סכנין: "נותנים גב לאויב"

ראש העיר אביחי שטרן הבהיר כי אין בכוונתו לאשר את קיום משחקי הרדיוס של סכנין בעירו: "האוהדים קוראים להפציץ את העיר ולצערי הרב לא ראינו גינוי"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

בני סכנין עדיין מחפשת היכן לארח את משחקי הרדיוס שלה נגד בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, אבל החל מהבוקר (שישי) אחת האפשרויות שעמדו בפניה כבר לא על הפרק וזאת בעקבות סירובו של ראש עיריית קרית שמונה לאפשר לקבוצה לארח את משחקיה באצטדיון העירוני בעקבות המהומות בעיר.

אביחי שטרן, ראש עיריית קרית שמונה, פרסם מכתב שלפיו הוא מסרב לאפשר לבני סכנין לארח את משחקיה בעיר, על אף שתחילה "נשקלה האפשרות בחיוב", וזאת בעקבות "הגב שנותנים בסכנין לפגיעה בקרית שמונה". נציין כי בני סכנין בדקה תחילה את האפשרות לארח את משחקיה באצטדיון "גרין" בנוף הגליל, אך שלשום נענתה לבקשה בסירוב.

אוהדי בני סכנין משליכים אבוקות, אצטדיון דוחא. מאור אלקסלסי
"קוראים בהפגנתיות ליזבאללה להפציץ את קרית שמונה"/מאור אלקסלסי

כך כתב שטרן במכתבו לראשי מועדון בני סכנין: "שקלנו בתחילה להשיב לכם בחיוב לבקשה לארח את שני המשחקים הביתיים של קבוצתכם באצטדיון בקרית שמונה, אך אירועי אמש הפכו את תשובתנו. בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה 'להפציץ את קרית שמונה עם טילים'.

"לצערנו הרב לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקרית שמונה", המשיך שטרן במכתבו, "לאור האירועים החמורים הללו שבסכנין נותנים גב לאויב וקוראים לו לפגוע בקרית שמונה, הוחלט כי אין בכוונתנו לאפשר את אירוח משחקי הבית של סכנין בקרית שמונה, גם כדי למנוע עימותים מיותרים סביב הסוגיה הביטחונית הקיימת. לא נוכל לעמוד מנגד כאשר יש מי שקורא לפגיעה בתושבי קרית שמונה או באזרחי ישראל ויתרה מכך, לאפשר להם להיכנס לביתנו דרך הדלת הראשית - גם אם מדובר בחלק ולא בכלל".

בבני סכנין סיפרו בתגובה שכלל לא נעשתה פנייה ישירה לקרית שמונה כדי לארח בעיר ושבכוונת יושב הראש מוחמד אבו יונס לשוחח עם ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט במטרה להבין מדוע סורבה בקשת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully