וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התוכניות: גולדהאר יתקשה להשאיר את קראנקה במכבי תל אביב

4.5.2023 / 6:15

למרות שהבאסקי כבר מגבש תוכניות עבודה, במכבי תל אביב מעריכים שאחרי ההדחה שהעצימה את תחושת המיאוס בקרב האוהדים, נותר סיכוי קלוש שימשיך. גם סגל השחקנים יעבור מתיחת פנים: "אי אפשר להפיל הכל על המאמן, כל המערכת צריכה לעשות חשבון נפש"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

במכבי תל אביב קיוו לסיים את העונה עם זכייה בגביע המדינה ועם האנרגיות הנכונות לקראת העונה הבאה, אבל אחרי ההדחה אמש (רביעי) על ידי בית"ר ירושלים, קלושים הסיכויים שמיטש גולדהאר ייתן לאייטור קראנקה להיות האיש שיפתח את העונה הבאה כמאמן הקבוצה. בסביבת מכבי תל אביב העריכו אמש כי הקנדי לא יוכל להמשיך עם הספרדי על אף שהם כבר החלו לגבש יחד תכניות עבודה לעונה הבאה.

לקראנקה יש חוזה לעונה נוספת וגם אמש במסיבת העיתונאים הוא טרח להדגיש שהוא רוצה להמשיך ומאמין ביכולתו להעמיד קבוצה טובה יותר בעונה הבאה, אבל באווירה הזו ובתחושת המיאוס שפיתחו כלפיו אוהדי מכבי תל אביב, קשה מאוד לראות את גולדהאר מפקיד בידיו את הקבוצה.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ציפיות לחוד וסיטואציה לחוד. קראנקה/מאור אלקסלסי

עוד באותו נושא

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קראנקה פישל אתמול בהכנה למשחק, בניהול המשחק, בהתמודדות עם הפציעות של ערן זהבי ואנריק סבוריט ובעיקר טעה בחילופים. הוא בחר להכניס את גבי קניקובסקי במקום זהבי ועבר לשחק במערך 1:5:4 אותו מיעט לתרגל וכמעט לא שיחק כל העונה. הוא הוציא את דן גלזר והכניס את יוריס ואן אובריים בחילוף שהחליש מאוד את הקבוצה. במסיבת העיתונאים בסיום הוא לא פירט ולא הסביר מה היו הסיבות להחלטות המקצועיות שלו והתובנה היחידה שהייתה לו, הייתה: "אם היינו מנצחים, לא הייתם שואלים אותי על השחקנים שלא הכנסתי".

הכדור, אם כך, אצל גולדהאר שיצטרך להחליט מה הוא עושה כעת עם המאמן. מצד אחד לא נעים להיפרד ממיליןן יורו על שכרו של הבאסקי וצוותו ולחפש מאמן חדש. מצד שני, אוהדי מכבי תל אביב איבדו אמון במאמן ואם גולדהאר יחשוב להשאיר אותו, סביר להניח שיקבל ירידה משמעותית בכמות המנויים, דבר שמכבי תל אביב מאוד חוששת מפניו.

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. מאור אלקסלסי
לא רק קראנקה ישלם מחיר. שחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

אבל לא רק קראנקה צפוי לעזוב. מכבי תל אביב ניצבת בפני מתיחת פנים משמעותית. שחקנים רבים יעזבו. מי שאין לו חוזה לא ימשיך ומי שירצה לעזוב, בקבוצה ישמחו לדון במכירתו. "אי אפשר כל הזמן להפיל הכל על המאמן, אבל יש רגעים שכל המערכת צריכה לעשות חשבון נפש", אמר גורם המעורב בעניינים. "יש הרבה שחקנים שלא ימשיכו במכבי ת"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully