וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ניצחון מוצדק, ידענו שמכבי חשופה". גמר הגביע בחיפה

שחקני בית"ר חגגו דקות ארוכות. המאמן: "בתחילת העונה לא ידעתי אם תהיה קבוצה. תמיד מתפלל שמאמן ישראלי יזכה בתארים"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

שחקני בית"ר ירושלים וחברי הצוות המקצועי חגגו הערב (רביעי) במשך דקות ארוכות את הניצחון הגדול 1:3 על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה. שני שערים מאוחרים העניקו לצהובים-שחורים את הכרטיס לגמר והם יפגשו את מכבי נתניה ב-23 במאי באצטדיון בחיפה, למשחק בו אחת מהן תניף את הגביע וגם תקבל כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג.

המאמן יוסי אבוקסיס ינסה לזכות בגביע שלישי שלו כמאמן אחרי שכבר עשה זאת פעמיים עם בני יהודה, ובית"ר עצמה תשאף לזכות בגביע שמיני בתולדותיה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
השחקנים חגגו דקות ארוכות/מאור אלקסלסי
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס חוגג עם גל כהן. מאור אלקסלסי
כמה שהוא אוהב את הגביע. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

אבוקסיס אמר בסיום: "מכבי הייתה פייבוריטית, אבל אמרתי עוד לפני כן שבמשחק גביע הכול יכול להיות. עשינו משחק יוצא מן הכלל, היו לנו המון מצבים, רצינו לנצח ולא לסגור ולחכות למתפרצת. בהרבה דקות הצלחנו להגיע להזדמנויות טובות. זה ניצחון שהושג בצדק. מכבי מאוד חשופה ב-4-4-2 שלה ואמרתי לשחקנים שאם נהיה חכמים בפס הראשון נהיה מסוכנים".

על השינוי לעומת פתיחת העונה הנוראית של הקבוצה אמר אבוקסיס: "ההצטרפות של ניקולאסקו ותומא שינתה לנו את העונה. דגני חזר מפציעה ושם התחילה החזרה שלנו. כשאתה מפסיד שישה משחקים משבעה הראשונים אתה רוצה להכניס את הראש לאדמה, אבל אברמוב גיבה אותי כל הזמן. הוא הבין שהקבוצה לא מוכנה ואמרתי לו שברגע שזה יקרה, נהיה טובים ולא משנה מה. ברגע שהתייצבנו התחלנו להיראות כמו קבוצת כדורגל".

שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה חוגג עם נתנאל דלויה. מאור אלקסלסי
סילבה ודלויה/מאור אלקסלסי
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
ערב חלומי לבית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

המאמן המשיך: "אם האמנתי שנגיע לגמר בתחילת העונה? לא האמנתי שאפילו תהיה לי קבוצת כדורגל, עוד נתנו לי להיות גזבר. גביע זה חמישה משחקים, הלכנו משחק אחרי משחק. עשינו היום משחק גדול, אבל עדיין לא זכינו. נתניה קבוצה יוצאת מן הכלל, אבל גם אנחנו נבוא לעשות את העבודה".

אבוקסיס נשאל על המועמדות של מאמנים זרים לקבוצות בליגה והשיב: "אני בכל שנה מתפלל שמאמן ישראלי יזכה בתארים. נותנים פה יותר כבוד למאמנים זרים מאשר לישראלים. אני שמח שבכר וברדה עושים מה שהם עושים. זה משמח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully