וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "אלה רגעים קשים. לא חושב שההפסד ישפיע על עתידי"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההדחה מהגביע: "צריכים לחשוב על מה שקרה בעונה הזו ולהמשיך הלאה. אין פה עניין של כישלון או הצלחה". זהבי? "עדיין לא יודע מה מצבו". דניאל פרץ: "צריכים לעשות חושבים על העונה, הרבה דברים צריכים להשתנות"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

מכבי תל אביב תסיים גם את עונת 2022/23 בלי תואר. הצהובים הודחו מגביע המדינה בחצי הגמר הערב (רביעי), בתום הפסד 3:1 לבית"ר ירושלים באצטדיון בחיפה, ולא יצליחו להחזיר לארונם את הגביע בו זכו לפני שנתיים. אם לא די בכך, במהלך המשחק נפצעו ערן זהבי ואנריק סבוריט. החלוץ מתח את שריר התאומים כשיצא לספרינט.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אכזבה גדולה למכבי תל אביב/מאור אלקסלסי
דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. מאור אלקסלסי
העונה תסתיים בידיים ריקות/מאור אלקסלסי

המאמן אייטור קראנקה אמר בסיום: "אתם יכולים לתאר לעצמכם שאנחנו מאוכזבים, היו לנו רגעים מאושרים במפעל הזה. הליגה לא הייתה טובה עבורנו השנה, אז אלה רגעים קשים ומאכזבים. ידענו שהם יהיו מסוכנים במעברים, ככה הם כבשו את השער השלישי. היינו צריכים לשחק יותר טוב, לא הייתה לנו האיכות לסיים נכון את הזדמנויות ההבקעה שהיו לנו. כשאתה טעויות, אתה סופג. ערן זהבי? אני עדיין לא יודע מה מצבו".

כשנשאל האם הוא חושב שההפסד יפגע בסיכוייו להישאר בתפקיד, הספרדי השיב: "לא, אמרתי לפני חודש-חודשיים שאנחנו מכינים את העונה הבאה. זה צעד נוסף, אנחנו צריכים לחשוב על מה שקרה בעונה הזאת ולהמשיך הלאה. אין פה עניין של כישלון או הצלחה. לא היינו במיטבנו הערב, לכן הפסדנו".

על המשחקים שנותרו עד סוף העונה: "אנחנו במועדון גדול וחייבים להראות תשוקה לנצח בכל משחק, גם שלושת המשחקים שנותרו בליגה חשובים עבורנו וכך ניגש אליהם. אני מודה לאוהדים, אני כאן רק כמה חודשים אבל יכול להבין את האכזבה שלהם מתחילת העונה. אני רק אומר להם שנעבוד קשה כדי להחזיר את מכבי לימים היפים".

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי
דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב תהיה חייבת לעשות בדק בית. דניאל פרץ/מאור אלקסלסי

השוער דניאל פרץ הוסיף: "התחושות לא פשוטות, מבאס מאוד. אין מה לעשות, אי אפשר לשנות את הדברים. היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב ולהיות יותר דומיננטיים, זה לא קרה. נעשה שיעורי בית ונבוא ביום שני יותר חזקים. חדר ההלבשה? יש עצבים ותסכול. כמה דמעות קטנות וזהו. זה המקצוע. צריך להסתכל הלאה".

העונה תסתיים בידיים ריקות: "ברור שאנחנו מכוונים כל שנה להתמודד על כל התארים וזה מבאס מאוד שאפילו לא הייתה לנו הזדמנות להגיע לגמר וגם לא להיות בעניינים בליגה עד סוף העונה. זו עונה שאנחנו צריכים לעשות עליה הרבה מאוד חושבים".

פרץ נשאל כיצד חוזרים להיאבק על תארים: "יש הרבה שצריך להשתנות, המון משחקים שגם כשפחות הולך ואנחנו פחות טובים, צריך לדעת לנצח אותם. עשינו 10 תוצאות תיקו העונה, זה הרבה יותר מדי לקבוצה שרוצה להתמודד על אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully