וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בבאר שבע על דוח השיפוט: "איך שחקני חיפה לא מוזכרים? מה קורה פה?"

2.5.2023 / 12:50

בבאר שבע מתקשים להבין למה 5 שחקנים שלהם מוזכרים בדוח של ריינשרייבר, לעומת 2 בלבד של מכבי חיפה שיוצאת בזול: "איך ויטור מוזכר ופיירו לא? ספורי כן וצ'יבוטה לא, על אותן מדרגות? זה דוח מקומם"

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

כעס ואכזבה עמוקה בהפועל באר שבע הבוקר (שלישי) מהדוח של השופט רועי רינשרייבר על האירועים הסוערים אמש בסיום המשחק בטרנר שבו ניצחה באר שבע 1:2 את מכבי חיפה.

במועדון מרגישים מקופחים לגמרי אחרי התיאורים של השופט המרכזי אמש שמופיעים בדוח, אשר הוא ועוזריו חיברו במשך שעות. לטענת הפועל באר שבע. מהדוח מסתמן ששקחניה הם אלה שהיו מעורבים הרבה יותר משחקני מכבי חיפה במהומה על המגרש, בעוד שהדברים הם במקרה הטוב מאוזנים.

שחקני מכבי חיפה ושחקני הפועל באר שבע מתלוננים לשופט רועי ריינשרייבר. דני מרון
ריחם על שחקני חיפה? ריינשרייבר/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

במועדון אמרו: "איך יכול להיות שחמישה שחקנים שלנו רשומים ומוזכרים באירועים שונים, ואילו רק שני שחקנים של מכבי חיפה רשומים - ביניהם שחקן זוטר, באסם זערורה, שהיה בכלל על אזרחי, וירד מהיציע לכר הדשא להחטיף מכות?

"איך יכול להיות שמיגל ויטור מוזכר, ופיירו מנגד לא? איך יכול להיות שרמזי ספורי שכעס על ההתנהגות של זערורה במדרגות, מוזכר - ואילו מאוויס צ'יבוטה על אותן מדרגות לא מוזכר? מה קורה כאן? איך יכול להיות דוח כזה?"

גורם בהפועל באר שבע הוסיף: "עונשים קולקטיביים, אם יהיו, צריכים להיות לשני המועדונים, זה ברור. אבל אם מסתכלים ברמה הפרטנית, הדוח הזה לא משקף ואינו מאוזן בכלל. שני שחקנים שלנו, שאפי ופאון, צריכים להיענש. כל היתר לא עשו יותר משחקנים של מכבי חיפה, שכלל לא רשומים בדוח. מפתיע, מקומם ומאכזב לקרוא כזה דוח, אחרי מה שכולם ראו אמש במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully