וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "כשהפסדנו בתוספת הרוחות לא התלהטו ככה". מאבטחת נפגעה

1.5.2023 / 22:52

שוער הפועל באר שבע התייחס לניצחון והתגרה: "מיותר ומכוער, הרגשות מעורבים". ברדה: "שאפי חטף פיצוצים על המגרש ולא שרקו. כשהפסדנו כאן למכבי ת"א ומכבי חיפה בתוספת הזמן, לא הייתה מהומה. שכל אחד יעשה את הפרשנות שלו"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

מירוץ האליפות היה רחוק שניות בודדות מלהסתיים באופן מעשי, אך הפועל באר שבע הצליחה הערב (שני) להשאיר אותו בחיים בצורה הכי דרמטית שיש עם 1:2 על מכבי חיפה. נגיחה של מריאנו באריירו בדקה ה-96, במהלך האחרון של המשחק, צימקה את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות כשנותרו עוד שלושה מחזורים. מדובר בניצחון הליגה הראשון של האדומים העונה על המוליכה, שפספסה הזדמנות ראשונה לחגוג אליפות שלישית ברציפות עם ניצחון בטרנר. הרוחות סערו גם אחרי שריקת הסיום, כשהתפתחה תגרה קשה בין שחקני שתי הקבוצות על הדשא ובאיזור הירידה לחדרי ההלבשה.

בהפועל באר שבע טענו כי אחד מאנשי הצוות של מכבי חיפה זרק בקבוק על אחת המאבטחות באצטדיון. תחילה הטענות היו כי שחקן של הירוקים היה אחראי לכך, אך כוחות האבטחה שללו זאת לאחר בדיקה בצילומים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
המירוץ עדיין חי? ברדה/דני מרון

המאמן אליניב ברדה התייחס לאירועים הדרמטיים: "אלה לא דברים שצריכים לקרות במגרש. צריך לדבר על השער שהבקענו והניצחון החשוב, במקום זה מתעסקים במה שהיה בסיום. כשהפסדנו לפני שבועיים למכבי תל אביב מפנדל בתוספת הזמן לא התפתחה מהומה. כשהפסדנו כאן למכבי חיפה בפתיחת העונה בתוספת הזמן משער של פיירו לא הייתה מהומה. ניצחנו הערב את חיפה בתוספת הזמן ונהייתה מהומה. אני לא אוסיף, רק נתתי את העובדות, שכל אחד יעשה את הפרשנות שלו. אני לא יודע מה היה הניצוץ, גם לא ראיתי הכל. ניסיתי להזיז את השחקנים שלי, הלכתי לשופט כדי להבין אם השער אושר, לא ידעתי ששרק לסיום".

על מעורבותו של שאפי סוליימאנוב בתגרה: "לא יכול להתייחס למשהו שלא ראיתי. אני ראיתי את שאפי מקבל פיצוצים על ימין ועל שמאל במגרש, על חלקן לא שרקו. על שחקנים כאלה יצירתיים צריך לשמור יותר. היו חסרים 3,000 אוהדים שלנו, הם הגרעין שמעודד ודוחף, לפעמים גם שמענו אותם מבחוץ. גם בשבילם היה חשוב לנצח פה. אחרי שבמשחק הקודם כאן נגד חיפה קיבלנו אדום והפסדנו בדקה האחרונה, ובמשחקים בחיפה היינו יותר טובים והפסדנו, צריך שהגול הזה יילך לצד שלך. זה היה יכול להיות מוכרע קודם לכן".

"היה חוסר מזל בשער שספגנו, לא היו יותר מדי איומים, עמדנו טוב טקטית, שלטנו ורוב המצבים היו שלנו. לשמחתי הפעם זה בא לידי ביטוי בלוח התוצאות בניגוד למשחקים האחרים. המאבק נפתח? יש שלושה משחקים, אתם רואים שבפלייאוף כל הקבוצות טובות וקשות. צריכים לשמוח על הניצחון, שמרנו על המבצר, חושבים הלאה על אשדוד. יש תשע נקודות בקופה אבל אנחנו לא תלויים בעצמנו. ננסה מהצד שלנו לעשות 9 מ-9 ואז לקוות ולהתפלל".

עוד בוואלה! ספורט

בכר: "אירוע מביש, שחקנים יצאו מדעתם. אליפות? אנו נעשה את זה"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
ניצחון דרמטי, מהומת ענק. ערב דרמטי בבאר שבע/דני מרון

השוער עומרי גלזר הוסיף: "ניצחון בטעם חמוץ מאוד, זה מחזה שלא צריך לראות בכדורגל. מאוד מיותר וגורע מהניצחון. עשינו ניצחון גדול שהגיע לנו, זה לא נעים. הרגשות בחדר ההלבשה מעורבים, זה מיותר ומכוער. אני לא יודע מה הצית את זה, רק יודע שכשאנחנו הפסדנו בתוספת הזמן בטרנר השנה למכבי תל אביב ומכבי חיפה הרוחות לא התלהטו ככה. אלה היו הפסדים כואבים כשהיינו במאבק האליפות, לקחנו את זה כמו ספורטאים. אנחנו קבוצה שראויה ליותר מלהפסיד שלושה משחקי עונה. רצינו לשמור על טרנר ולשמח את האולטראס שלנו. הניצחון היה חשוב, מה שקרה אחרי פחות".

"שמעתי שהמאבטחת שלנו קיבלה בוקס משחקן מכבי חיפה, הוסיף השוער, "גם שחקנים שלנו עשו פעולות מכוערות. לא מצדיק את זה, אבל כשהפסדנו הרוחות לא התלהטו ככה. ניסיתי להפריד ורציתי לחגוג עם חברים שלי מול הקהל, ניסיתי להפריד כדי שזה ייגמר. הפער עדיין יחסית גדול, נבוא לכל המשחקים כדי לנצח ולעשות 9 מ-9, אבל זה לא תלוי בנו. חיפה תצטרך ליפול בשני משחקים, זה לא קל, אבל נאמין".

מה נותר לשתי המוליכות?

מכבי חיפה: מכבי תל אביב (בית), מכבי נתניה (חוץ), הפועל ירושלים (בית)

הפועל באר שבע: מ.ס. אשדוד (חוץ), מכבי תל אביב (חוץ), מכבי נתניה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully