וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומת ענק בטרנר: אגרופים בין שחקני הפועל באר שבע למכבי חיפה

1.5.2023 / 22:29

מיד לאחר שריקת הסיום התפתחה מהומה על כר הדשא ולאחר מכן גם במנהרה בדרך לחדרי ההלבשה. זערורה תועד מכה באגרוף את פאון, סוליימאנוב חבו בחזיזה, סק קילל והפנה אצבע משולשת לעבר אוהדים מקומיים ואבו פאני בכה בעקבות קריאות "מחבל"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

משחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי חיפה הסתיים בצורה הכי דרמטית שיש אחרי שמריאנו באריירו קבע 1:2 למארחת בדקה ה-90+6, מהלך שמיד אחריו נשמעה שריקת הסיום של השופט רועי ריינשרייבר, אבל לצערינו מהמשחק הזה ייזכרו את מהומת הענק שפרצה מיד אחר כך ונמשכה דקות ארוכות.

זו לא הפעם הראשונה ששחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים ביניהם בסיום המשחקים, אבל הערב (שני) בטרנר המחזה בהחלט היה קשה לצפייה. שניות אחרי שריקת הסיום החלה מהומת ענק על כר הדשא, שבמהלכה הבלם עבדולאי סק התעמת עם אנשי הפועל באר שבע וגם סינן "Fuck you" וסימן "אצבע משולשת" לעבר הקהל המקומי, שהשיב בהשלכת חפצים על השחקנים הירוקים.

האירוע הסלים ונהיה מכוער פי כמה כאשר שי אליאס, בסאם זערורה ושאפי סוליימאנוב הכו באגרופים, כך נטען על ידי נוכחים במקום. על פי צילומים ברשתות החברתיות, נראה אדריאן פאון דורך על באסם זערורה, שהגיב באגרוף ונראה שכך פרצה התגרה. בנוסף, מאבטחת מקומית טוענת שהותקפה על ידי אחד משחקני חיפה. בנוסף לכל, קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני התלונן בפני אנשי הקבוצה על קריאות "מחבל" שהושמעו לעברו וגרמו לו להזיל דמעה על הספסל.

מהומת ענק במשחק העונה

הרגע שהתחיל את הכל? פאון דרך על זערורה, שהגיב באגרוף

צפו בזוויות נוספות למהומת הענק

הרוחות לא נרגעו גם במנהרה

שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
קללות ואגרופים. מהומת ענק בטרנר/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מחזיק את שאפי סוליימאנוב. דני מרון
שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מחזיק את שאפי סוליימאנוב/דני מרון
שחקני מכבי חיפה מתעמתים עם שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
שחקני מכבי חיפה מתעמתים עם שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות מסר בתגובה לאירוע הקשה: "אני רואה בחומרה את האירועים האלימים הערב באיצטדיון טוטו טרנר בהשתתפות שחקנים ובעלי תפקידים. מצופה משחקני כדורגל ובעלי תפקידים להוות דוגמא לאוהדים, בני נוער וילדים שנושאים אליהם את עיניהם. נקבל את דו"ח השופט והמשקיף ונפעל בחומרה כנגד כל המעורבים".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ: "משחק כדורגל שהיה אמור להסב גאווה לענף, הפך לקלון. איך ניתן להיאבק באוהדים פורעים כאשר בעלי תפקידים ושחקנים לוקחים חלק בתגרה על גבול העבריינות הפלילית. מעבר לענישה הכבדה לה יש לצפות מבית הדין כלפי מי שהיו שותפים לחרפה הזאת, אני מצפה מראשי שני המועדונים, שותפים ותיקים שלי לקידום הכדורגל, לקיים בדק בית אמיתי ולהשית ענישה חמורה על המעורבים. אין לי אלא להתנצל בפני כל מי שצפו באלימות הקשה ולהתחייב בפניהם כי נעשה הכל שהדבר לא יישנה".

רימון עשן אדום ביציע אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
רימון עשן אדום ביציע אוהדי מכבי חיפה בסיום/דני מרון

מה נותר לשתי המוליכות?

מכבי חיפה: מכבי תל אביב (בית), מכבי נתניה (חוץ), הפועל ירושלים (בית)

הפועל באר שבע: מ.ס. אשדוד (חוץ), מכבי תל אביב (חוץ), מכבי נתניה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully