וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אירוע מביש, שחקנים יצאו מדעתם. אליפות? אנו נעשה את זה"

1.5.2023 / 23:01

מאמן מכבי חיפה התייחס למהומה על הדשא בבאר שבע: "אין מה להתעסק בכדורגל, אני מתבייש. זה לא משהו שצריך לקרות בין שתי הקבוצות שמובילות את הכדורגל הישראלי". שון גולדברג: "חבל שזה הגיע למקומות כאלה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

בעונה שעברה, בשבוע הראשון של חודש מאי, מכבי חיפה הפסידה באצטדיון טרנר 1:0 וחגיגות האליפות נדחו עד למשחק הבית נגד מכבי תל אביב. הערב (שני) המוליכה ספגה בדקה ה-90+6 מנגיחה של מריאנו באריירו והפסידה 2:1 להפועל באר שבע, ולא רק שפספסה הזדמנות לרשום ארבעה ניצחונות ליגה בעונה אחת מול סגניתה, אלא גם שהפער ביניהן הצטמק לארבע נקודות בלבד כשנותרו שלושה מחזורים לסיום.

הירוקים עלו ליתרון הודות לשער עצמי של איתן טיבי בדקה ה-11, אבל בחלוף חמש דקות יוג'ין אנסה ניצל שגיאה לא אופיינית של ג'וש כהן כדי לקבוע שוויון בזק והמהפך הושלם בשניות הסיום, למעשה כ-20 שניות אחרי שתמו חמש הדקות שהוסיף השופט רועי ריינשרייבר. ביום שני הבא תארח מכבי חיפה את מכבי תל אביב ובמקביל תתארח באר שבע אצל מ.ס. אשדוד. בשביל שמכבי חיפה תזכה באליפות השלישית שלה ברציפות נגד מכבי תל אביב, היא תצטרך לנצח - מה שלא הצליחה לעשות בעונה שעברה במשחק האליפות - ולקוות להפסד של הפועל באר שבע בי"א.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. דני מרון
"אירוע מביש". ברק בכר/דני מרון

עוד על המהומה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, התייחס תחילה בריאיון אחרי המשחק למהומת הענק שפרצה בין שחקני הקבוצות על כר הדשא עם שריקת הסיום: "היה בלגאן גדול, זה באמת היה אירוע מביש מצד שתי הקבוצות. אני לא יודע מה היה, מי עשה ומה עשה, אבל זה לא משהו שצריך לקרות בין שתי הקבוצות שמובילות את הכדורגל הישראלי.

"אין בכלל מה להתעסק בכדורגל למרות ההפסד הכואב, שני המועדונים צריכים לבדוק את הדבר המביש שקרה פה", המשיך בכר, "היו כמה שחקנים שיצאו מדעתם ואני לא יודע למה, יש לנו עוד אליפות על הפרק ואנחנו לא רוצים שדברים ייצאו משליטה. היינו היום יותר טובים והפסדנו, בניגוד למשחקים הקודמים מול הפועל באר שבע, אבל מה שקרה פה לא היה צריך לקרות. אלו מועדונים עם ערכים, שאוהבים לחנך ומתנדבים למען הקהילה, זה לא דבר שצריך לקרות. אני מתבייש".

עוד אמר המאמן בנוגע לתגרה: "שני המועדונים אשמים ולא משנה מי יותר ומי פחות. נטפל בצורה חמורה מאוד במי שצריך לטפל. באר שבע זה מקום שיקר לי, עברתי הרבה דברים פה וזה כואב לי. מה יהיה עונש ראוי? יש תקנון ואני מאמין שיבדקו את הדברים. יש דברים שנראו במצלמות ויש שלא, אנחנו נקבל כל דבר שיגידו בבית דין, אבל אין לי מידע. כרגע ההרגשה נוראית, בלי קשר לעונש. יש יריבות בין המועדונים והיום היא עברה ובגדול את הקווים האדומים".

שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
"זה לא דבר שצריך לקרות. אני מתבייש"/דני מרון

על המשחק אמר בכר: "הפועל באר שבע קבוצה חזקה בנייחים ודווקא היו לנו שחקנים טובים כדי למנוע את השער. זה כואב מהצד שלנו, אבל זה גם מה שיפה בכדורגל. שוב יש תחרות ועניין בליגה, אבל נעשה את הכל כדי לנצח ביום שני (את מכבי תל אביב) ולהשאיר את האליפות אצלנו. הליגה תמיד הייתה פתוחה, עכשיו גם הפסדנו ואנחנו נצטרך להתאושש ולהירגע ממה שקרה פה. המשחק עצמו היה דווקא דיי רגוע. הפועל באר שבע תמיד יודעת לחזור ולנו גם תיקו היה טוב, אז חבל שזה מה שקרה. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ונעשה את זה".

לקראת מכבי תל אביב הוסיף: "כל משחק הוא קשוח וקשה, כי לכל קבוצה בפלייאוף יש את המטרות שלה. יש לנו שבוע להתכונן למשחק מאוד חשוב".

שון גולדברג. דני מרון
"חבל שזה הגיע למקומות כאלה". גולדברג/דני מרון

שון גולדברג הוסיף לדברי מאמנו: "אני לא יודע איך התחילה המהומה, אבל אלו מראות קשוחים ולא נעימים שהיו צריכים להיחסך. זה לא היה צריך לקרות וחבל מאוד שזה הגיע לרמות האלו, אנחנו הגענו לשחק כדורגל וכל זה רק הורס ומפריע. לצערי ככה זהנ גמר".

מצבו של דולב חזיזה שבחיפה טענו כי נפגע בעימות על הדשא: "אני לא ראיתי מה קרה לו, אני מקווה שהוא בסדר. אתם בטח עוד תדונו בזה הרבה, אבל אנחנו נתקדם הלאה למשחק הבא שלנו".

על ההפסד הדרמטי: "זה מאכזב מאוד, אבל זה הכדורגל. אני בטוח שלא דנו בזה בגלל הבלגאן שהיה, אבל הופתענו מאוד שנשרקה קרן להפועל באר שבע, אני לא חושב שהייתה קרן. חבל מאוד. זה משחק ששלטנו בו והיינו טובים, מאכזב מאוד שככה זה נגמר. חד משמעית הגענו כדי לנצח ולסגור את סיפור האליפות כבר כאן, אבל רצונות לחוד. חבל לי מאוד, אני מאוכזב ומבואס. אנחנו עדיין מובילים בארבע נקודות והאליפות בידיים שלנו".

דובר המועדון דודו בזק סיכם בשם הירוקים: "ראינו אירועים שלא ראויים לכדורגל הישראלי ולשני המועדונים. נגיב בצורה מסודרת ביממה הקרובה, מה שראינו היום לא צריך לקרות וכולנו נצטרך לתת את הדעת. כדורגל הוא לא שדה קרב".

מה נותר לשתי המוליכות?

מכבי חיפה: מכבי תל אביב (בית), מכבי נתניה (חוץ), הפועל ירושלים (בית)

הפועל באר שבע: מ.ס. אשדוד (חוץ), מכבי תל אביב (חוץ), מכבי נתניה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully