וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוליימאנוב יסיים את דרכו בהפועל באר שבע, שתילחם "עד הדקה האחרונה"

2.5.2023 / 7:30

אחרי מעורבותו בתגרה והרחקתו הצפויה, הקשר לא אמור לחזור. מאבק האליפות נפתח? ברדה: "אם נפסיד לאשדוד, כל מה שהשקענו מול מכבי חיפה לא שווה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

הפועל באר שבע שוב במרחק ארבע נקודות ממכבי חיפה כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, בזכות הניצחון הדרמטי 1:2 על האלופה והמוליכה הודות לשער של מריאנו באריירו בדקה ה-90+6. עם זאת, בקבוצה עדיין תחת ההשפעה של התגרה בסיום.

שאפי סוליימאנוב יסיים את דרכו בהפועל באר שבע בתום העונה. חלקו של קשר הקבוצה בתגרה ההמונית שהיתה על כר הדשא בסיום המשחק אמש, יוביל להרחקתו מהקבוצה עד סוף העונה ולמעשה מסיים את דרכו במועדון. הפועל באר שבע לא תרכוש את כרטיסו של סוליימאנוב ולא תממש את האופציה שיש לה לרכוש אותו ב-800 אלף יורו.

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מחזיק את שאפי סוליימאנוב. דני מרון
עוד תקרית. שאפי/דני מרון

משחק עונה סוער

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כזכור סוליימאנוב כבר הורחק על אירוע אלימות בגמר גביע הטוטו כשפגע בעדן קארצב אז שחקן מכבי נתניה. המאמן אליניב ברדה מגן לא פעם על סוליימאנוב אבל ספק רב אם הפעם הוא יוכל להגן על ההתנהגות שלו.

בהפועל באר שבע יודעים שייענשו אבל לא ימהרו לוותר על ההזדמנות שנפלה בחיקם אחרי הניצחון אמש. "אנחנו נילחם עד הדקה האחרונה כל עוד יש לנו סיכוי ונתפלל לטוב", אמר המאמן אליניב ברדה אמש. "אם נפסיד למ.ס. אשדוד במחזור הבא, אז כל מה שהשקענו במשחק הזה מול מכבי חיפה לא שווה דבר".

מה נותר לשתי המוליכות?

מכבי חיפה: מכבי תל אביב (בית), מכבי נתניה (חוץ), הפועל ירושלים (בית)

הפועל באר שבע: מ.ס. אשדוד (חוץ), מכבי תל אביב (חוץ), מכבי נתניה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully