וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת, ותעשה בדק בית: "אלו מראות מבישים"

2.5.2023 / 6:45

סק הוטרד מהיציע והתעמת עם אוהדים, אבו פאני בכה על הספסל, אבל במכבי חיפה בכל זאת זועמים על שחקנים מהקבוצה שהיו מעורבים בתגרה בטרנר "בניגוד לנורמות במועדון". תחקיר על הפגיעה במאבטחת, זערורה קיבל הודעות נאצה

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

תחושות קשות במכבי חיפה לאור המהומה הגדולה בסיום המשחק מול הפועל באר שבע. בהנהלת חיפה כועסים מאוד על מה שהתרחש ובקבוצה מתכוונים לעבור על כל הסרטונים ולבדוק מה התרחש בדיוק בסיום. שחקנים שיתברר שהיו מעורבים ישירות במהומה האלימה יעמדו ככל הנראה לוועדת משמעת פנימית.

בחיפה הבהירו כבר אתמול עם סיום המשחק שיעשו בדק בית רציני ויבררו בתוך כותלי המועדון מה הדיוק התרחש. דובר הקבוצה דודו בזק הבהיר בסיום המשחק שכל אימרה אשר תאשים את באר שבע באירוע היא לא על דעת המועדון, ואכן בהנהלה זועמים בעיקר על השחקנים והמעורבים במתרחש. "אלו מראות קשים ומבישים", אמר גורם בקבוצה, "כל מה שקרה זה ההיפך מהנורמות של המועדון. אין קו אדום שלא נחצה".

עלי מוחמד, מכבי חיפה. דני מרון
בחיפה התביישו: "מראות קשים ומבישים"/דני מרון

ינון אליהו משליך בקבוק לפני המאבטחת

בקבוק מושלך על הפנים של מאבטחת במשחק של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע/ספורט1
שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
זה היה אמור להיות ערב חגיגי. שחקני חיפה ובאר שבע מתעמתים/דני מרון

מי שספג את מרבית הביקורת היה בסאם זערורה שחבט בשחקנה של הפועל באר שבע אדריאן פאון לאחר שהרומני דרך עליו. זערורה צפוי לקבל עונש פנימי בנוסף לעונש שיספוג בבית הדין. אגב ברשתות החברתיות של אוהדי חיפה נטען אתמול בשעות שאחרי המשחק קיבל זערורה הודעות נאצה ואף ספג איומים.

בחיפה יחכו כעת לראות מה העונשים שיהיו בבית הדין. שופט המשחק יפרסם הבוקר את דוח השיפוט כאשר ככל הנראה למרות שלא שלף בפועל את הכרטיס האדום שחקן או שניים מחיפה הורחקו. מבלי קשר לדוח עצמו, בחיפה מודעים לכך שלא מעט שחקנים יועמדו לדין ואף צפויים לספוג עונשי הרחקה.

אחד מאותם שחקנים הוא עבדולאי סק שסימן אצבע משולשת לקהל של באר שבע ואף היה מעורב בתגרה. אמש כבר הופצו סרטונים בהם נשמעות קריאות גזעניות לעברו של סק וכן מים שהותזו לעברו. בחיפה ציינו שסק לקח בצורה קשה את הקריאות הגזעניות אך מבינים שהתמונות והסרטונים שהראו את סק הולך לעבר הקהל יביאו להתייצבותו בבית הדין.

בנוסף לקריאות לעבר סק, בחיפה ציינו את הקריאות לעבר מוחמד אבו פאני. השחקן טען שקראו לעברו "מחבל" והוא התעמת עם האוהדים מעל הספסל. לאחר מכן בחיפה נטען שאבו פאני בכה על הספסל ולקח באופן קשה את הקריאות לעברו. שחקנים בקבוצה ציינו שגם בעת המהומה בסיום, אוהדים של באר שבע נכנסו לדשא ואף ניסו להתעמת איתם.

בקבוצה צפויים להוציא הודעת גינוי קשה כנגד האירועים שהיו אתמול, כאשר ייתכן ואף הבעלים יעקב שחר יוציא את הדברים בשמו בצורה אישית. "המחויבות שלנו היא להרגיע את הרוחות ולא ללבות", אמרו במועדון, "מה שקרה אתמול הוא כתם לשני המועדונים".

"התמונה שלא תיתן לנו לישון בלילה"

צפו במהומה על הדשא

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה/ספורט1

צפו בהמשך התקרית האלימה

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה/ספורט1
שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
לא מקבלים התנהגות כזאת. הירוקים צפויים לעשות בדק בית רציני ויסודי/דני מרון

מי שהיה במוקד העניינים בסיום היה דולב חזיזה. הקשר אמר לחבריו שהגיע לעבר פאון ואמר לו באנגלית "ניצחת לך תחגוג" כדי להרחיקו מהמהומה שהייתה רק בתחילתה, ואז ספג מהלומה לפרצוף משאפי סוליימאנוב. בחיפה טענו שגם שי אליאס חבט בשחקנים, כמו גם רותם חטואל שהתעמת עם פרנזי פיירו.

בחיפה קיבלו בהתחלה גם את הטענות ששחקן מהקבוצה פגע במאבטחת ומיהרו לגשת לראשי חברת האבטחה אך אז התברר במצלמות שאף שחקן לא פגע במאבטחת. הטענה היא שבקבוק נזרק על ידי איש צוות של חיפה ופגע במאבטחת. בחיפה לא יבקשו לראות גם את הצילומים הללו כדי להבין האם אכן רואים איש צוות שלהם שהשתמש באלימות.

"יהיה חקר מעמיק", אמר גורם במועדון, "לא נטאטא דברים מתחת לשטיח ובמה שנצטרך לטפל נטפל ובחומרה". אם לא די בעונשים בשל המהומה, בחיפה יעמדו שוב לדין על הדלקת האבוקה במהלך המשחק ביציע אוהדי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully