וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם דוח השיפוט של ריינשרייבר, ההערכה בהתאחדות: עונשי הפחתת נקודות לקבוצות

2.5.2023 / 11:50

שופט המשחק תיאר את ההתפרעות בטרנר, כולל המהלומות של סוליימאנוב וזערורה והנהמות מהיציע: "עימות רב משתתפים, החל כתוצאה מכניסת אנשי הספסל של הפועל באר שבע". בבאר שבע זעמו: "דוח לא משקף ולא מאוזן"

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

השופט רועי ריינשרייבר פרסם הבוקר (שלישי) את דוח השיפוט שלו על אירועי המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע אתמול, שהסתיימו בתגרה גדולה ומהומה על הדשא ובמנהרת השחקנים בפרשה שמסעירה ביימה האחרונה את הכדורגל הישראלי וכבר הובילה לקנס גדול של הקבוצות על ידי המנהלת - 250 אלף שקל.

בהתאחדות לכדורגל מעריכים שלאור ההאשמות החמורות שמצוינות בדוח השיפוט, תובע ההתאחדות ידרוש הפחתת נקודות משתיהן.

בהפועל באר שבע כועסים מאוד על הדוח של ריינשרייבר. גורם במועדון: "דוח לא משקף ולא מאוזן. איך חמישה מבאר שבע מעורבים בדוח ושניים מחיפה? איך הוא מזכיר את ספורי במדרגות ולא כותב מילה על ציבוטה במדרגות? דוח ממש מאכזב ולא תואם את מה שהיה על הדשא".

שחקני מכבי חיפה עם השופט רועי ריינשרייבר. דני מרון, עיבוד תמונה
דוח מפורט, וחמור מאוד. ריינשרייבר/עיבוד תמונה, דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"שחקני הפועל באר שבע חגגו, ובשלב זה התפתח עימות רב משתתפים על כר הדשא בהשתתפות בעלי תפקידים, שחקנים ומחליפים. ברגע שהחל העימות, שרק השופט לסיומו. לטענת צוות השיפוט שהיה במקום, העימות החל כתוצאה מכניסת אנשי הספסל של הפועל באר שבע.

"בשלב זה נכנסו למגרש מספר רב של שחקנים ובעלי תפקידים משתי הקבוצות, שלא היו רשומים בטופס ואינם אמורים להיכנס לזירה, מה שהגדיל את המוהומה ואת היכולת להשתלט עליה.

"בתוך כך זיהיתי את השחקנים ובעלי התפקידים הבאים שאינם רשומים בטופס המשחק:
מהפועל באר שבע: שיא אליאב, רותם חטואל, גיא פרימור וגיל לבנוני.
ממכבי חיפה: באסם זערורה, סוף פודוגראנו. לאחר מכן נאמר לי שהיו בזירה גם בן שהר, אביאל זרגרי והדובר דודו בזק.

"כמו כן נזרקו חפצים מאזור היציע המערבי שאוכלס באוהדי באר שבע.

"... בשיחה שנערכה לאחר משחק עם צוות השיפוט, דווח לי כי הייתה השלכת חפצים מיציעי שתי הקבוצות אחד על השני... עם ירידה שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק לכיוון המנהרה, נשמעו נהמות מכיוון היציע שאוכלס באוהדי הפועל באר שבע. בתגובה השחקן הניף אצבע משולשת לכיוון הקהל...

"בנוסף ראיתי את רמזי ספורי יורד בריצה במנהרה לכיוון שחקן מכבי חיפה בסאם זערורה תוך כדי צעקות. אנשי האבטחה חצצו ביניהם כך שלא היה מגע פיזי...

"לאחר האירוע מנהל האבטחה דיווח לי כי מאבטחת נפגעה על ידי שחקן קבוצת מכבי חיפה, ינון אליהו. הוא אמר כי סרטון המציג זאת יישלחו על ידו בהמשך.

"בנוסף דווחו לי על ידי צוות השיפוט האירועים הבאים: במהלך האירועים אדריאן פאון החל לחגוג מול שחקני מכבי חיפה, כאשר מיד לאחר מכן נעמד מול בסאם זערורה שבתגובה דחף אותו קלות. שאפי סוליימאנוב הגיע לשם ותפס בחוזקה בעורפו של זערורה, כאשר האחרון בתגובה סטר לשאפי בחוזה בפניו. כתגובה לסטירה, סוליימאנוב סטר בחוזקה לדולב חזיזה שעל פי דברי השופט לא לקח חלק בתגרה... בנוסף דווח לי על ידי השופט הרביעי כי פאון דרך בחוזקה על רגלו של זערורה, אשר בתגובה חבט בו בחוזקה בעורפו".

דוח השיפוט של ריינשרייבר על המהומה בטרנר בסיום המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה. איגוד השופטים, צילום מסך
דוח השיפוט של ריינשרייבר על המהומה בטרנר בסיום המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה/צילום מסך, איגוד השופטים

המועדונים עצמם צפויים לעונשים מעבר להרחקות שיושתו על שחקנים רבים שהיו מעורבים בתגרה יוצאת הדופן שהיתה בסיום המשחק. המועדונים יועמדו לדין על התפרעות של שחקנים רבים. לא מן הנמנע כי האירוע יהווה דוגמא אותה צריך ללמוד והקבוצות יספגו אפילו עונשי הפחתת נקודות בין אם העונה ובין אם בעונה הבאה.

כך או אחרת קיימת ציפייה שהעונשים יינתנו כבר השבוע ואם יהיה צורך יקיימו את הדיונים בבית הדין במתכונת מיוחדת לאירוע ביום חמישי, אחרי משחקי חצי גמר גביע המדינה. גם מנהלת הליגות תטיל קנסות על המועדונים ולא תעביר להם כספי מענק בשל פגיעה בשם ובמוניטין של ליגת העל אשר מלווה בספונסר רציני ומשמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully