וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "לא רוצה שנתבטל. נצטרך לשחק בצורה מושלמת"

מאמן נבחרת ישראל דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר נגד פולין (21:45, כאן 11): "אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יודעים לשחק טוב גם נגד נבחרות חזקות". נאתכו: "פולין פייבוריטית"

מחזור 4הסתיים10/06/2019
פולין
  • פיונטק (35)
  • לבנדובסקי (56, פנדל)
  • גרוסיקי (58)
  • קאדזיור (84)
0:4
    נבחרת ישראל
    אתר רשמי

    נבחרות פולין וישראל יעלו מחר (שני, 21:45, כאן 11) לכר הדשא באצטדיון הלאומי בורשה למשחק במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2020. שתי הנבחרות מדורגות במקומות 1 ו-2 בבית ז' והחבורה של אנדי הרצוג תנסה להפתיע ולהשיג שלוש נקודות שיעלו אותה לפסגה.

    עוד בנושא:

    פולין מודאגת לקראת ישראל: "יריבה התקפית וקרת רוח"
    מ-שו-גע: הדמות של ערן זהבי מאפשרת לנבחרת לחלום על מהפך
    "ככל שיזלזלו בו יותר, הוא יוכיח יותר": ההתפוצצות של ערן זהבי

    שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי עם המאמן אנדי הרצוג. רויטרס
    הנבחרת מוכנה לאתגר. ערן זהבי עם אנדי הרצוג באימון/רויטרס

    ישראל

    מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "זה יהיה קשה, אנחנו נשחק נגד נבחרת חזקה מאוד במשחק חוץ, אבל המטרה היא תמיד לנצח ולהשיג שלוש נקודות בכל משחק. ביצענו סקואטינג, נצטרך לשחק טוב בהגנה ולראות איך אנחנו יוצרים מצבים התקפיים ומסכנים את הפולנים. הם יפעילו עלינו לחץ, אבל אני לא רוצה שנסתגר. אני רוצה שהנבחרת שלי תצא קדימה ולא תתבטל. נצטרך להיות מרוכזים. אם נטעה, שחקנים כמו לבנדובסקי, מיליק ופיונטק יכולים להעניש אותנו. הם גם מסוכנים במצבים נייחים, ונצטרך להתכונן לזה".

    האוסטרי נשאל על מי מהנבחרות יש יותר לחץ וענה: "במשחקי מוקדמות תמיד יש לחץ. אם אנחנו רוצים לצאת מפה לפחות עם נקודה, נצטרך לשחק משחק קרוב למושלם. הנבחרת נמצאת ברמה טובה, אבל אם היא רוצה לעלות שלב היא צריכה להראות שהיא יודעת לשחק טוב גם במשחק חוץ קשה נגד נבחרת חזקה". על ערן זהבי: "כמובן שאנחנו זקוקים לו כדי ליצור מצבים ולהבקיע, אבל כל השחקנים חשובים מחר. חשוב לי שהוא לא ישים על עצמו יותר מדי לחץ".

    קפטן הנבחרת ביברס נאתכו: "פולין פייבוריטית, זה משחק ביתי שלה, אבל אנחנו רוצים להוציא משהו מהמשחק הזה". נאתכו נשאל גם על הביקור והטקס באנדרטה לזכר לוחמי גטו ורשה ואמר: "אני גם מגיע מעם שעבר שואה בעברו. זה היה אחד מהרגעים המרגשים ביותר בשבילי, במיוחד כקפטן. אני שמח שיצא לנו להיות שם בתור נבחרת לאומית ולתת את הכבוד הראוי. האם זה גורם לנו ליותר מחויבות לקראת המשחק? לא. אנחנו יודעים שאנחנו מגיעים ממדינה מיוחדת מאוד. הטקס גרם לרגשות לצוף, אבל אנחנו מודעים לעבודה שלנו".

    עוד באותו נושא

    נבחרת ישראל ערכה טקס באנדרטה לזכר לוחמי גטו ורשה: "ניצחון ענק עבורנו"

    לכתבה המלאה
    מאמן נבחרת פולין ייז'י בז'צ'ק. רויטרס
    ייז'י בז'צ'ק/רויטרס

    פולין

    נבחרת פולין אמנם מגיעה למשחק עם 9 נקודות מ-9 אפשריות - הפתיחה הכי טובה בהיסטוריה שלה לקמפיין מוקדמות, אבל במחנה של המאמן ייז'י בז'צ'ק יש גם מידה של לחץ. הפולנים לא הרשימו באף אחד מהניצחונות שלהם ואחרי הניצחון 0:1 בצפון מקדוניה, נשמעה ביקורת רבה על היכולת.

    "אנחנו שמחים שניצחנו בסקופיה, אבל מבינים שלא הכל עבד כמו שצריך", אמר המאמן בז'צ'ק במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "ניתחנו את המשחק ואת המסקנות נשאיר לעצמנו. אני משוכנע שבבוא הזמן גם היכולת של הנבחרת תשתפר".

    בז'צ'ק ששיחק במכבי חיפה התייחס גם ליריבה ואמר: "אני מכיר את נבחרת ישראל ואת הליגה המקומית. הכדורגלנים הישראלים תמיד היו טכניים וממושמעים טקטית, אנחנו מצפים למשחק קשה מחר. הניצחון של ישראל בלטביה לא הפתיע אותנו, אנחנו יודעים שמדובר בנבחרת חזקה שיודעת לשחק כדורגל".

    על ערן זהבי אמר המאמן הפולני: "מבחינתי העניין הוא לא איך לעצור אותו, כי ישראל קבוצתית וזה לא רק הוא. זהבי חלוץ מצוין ויש לו סטטיסטיקה נהדרת, אבל הוא גם משפיע לטובה על כל הנבחרת".


    הרכב משוער: לוקאש פביאנסקי, ברטוש ברשינסקי, יאן בדנארק, קמיל גליק, מצ'איי ריבוס, גז'גוז' קריכוביאק, מתאוש קליך, פיוטר ז'לינסקי, קמיל גרוסיצקי, קשישטוף פיונטק, רוברט לבנדובסקי.

    שחקני נבחרת ישראל מתאמנים, פולין, ורשה. רויטרס
    הנבחרת באצטדיון בוורשה/רויטרס
    שחקן נבחרת ישראל בירם כיאל. רויטרס
    בירם כיאל באימון הערב של הנבחרת/רויטרס
    מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. רויטרס
    אנדי הרצוג באימון/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    קהל: 58249

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully