וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולין מודאגת לקראת ישראל: "יריבה התקפית וקרת רוח"

שוער העבר ואנדז'יק משוכנע שהמשחק ביום שני יהיה "מאבק על מי תזכה בראשות הבית" ובפולין מתייחסים לחבורה של הרצוג בכובד ראש: "היכולת שלנו לא טובה, בז'צ'ק חושב רק על התוצאות"

אתר רשמי

אם מישהו חשב שבפולין יזלזלו בנבחרת ישראל לקראת המשחק ביום שני במוקדמות יורו 2020, נכונה לו הפתעה. אחרי שההופעה של ערן זהבי בלטביה זכתה לסיקור נרחב בתקשורת המקומית, הפולנים מודים שההתמודדות בוורשה הולכת להיות קשה.

אחת מהסיבות לדאגה הפולנית לקראת ישראל נעוצה ביכולת. מצד אחד פולין רשמה את הפתיחה הכי טובה בתולדותיה לקמפיין מוקדמות: תשע נקודות מתשע אפשריות, אבל מצד שני היכולת שלה לא משכנעת. איך אמר אתמול רוברט לבנדובסקי? "חוץ מהניצחון לא היה פה שום דבר חיובי".

החבורה של ייז'י בז'צ'ק מראה כדורגל יעיל, אבל לא מרשים. היא עדיין לא ספגה, אבל כל הניצחונות שלה הושגו בקושי. אמש כולם היו תמימי דעים שה-0:1 על צפון מקדוניה היה המשחק הכי חלש של הנבחרת מאז מונדיאל 2018.

"שיחקנו לא טוב, בעיקר בחלק ההתקפי. אנחנו חייבים לעבוד על הכדורגל שלנו בחלק הקדמי", אמר ברטוש ברשינסקי אחרי המשחק. קמיל גרוסיצקי הוסיף: "אני שמח שאנחנו לא סופגים. אנחנו צריכים להשתפר כשהכדור ברגליים שלנו. אנחנו לא נראים טוב, אבל יש לנו תשע נקודות ואנחנו במקום הראשון".




עוד בנושא:

ייז'י בז'צ'ק: "אנדי הרצוג עושה עבודה פנטסטית, ישראל נראית טוב מאוד"
"ככל שיזלזלו בו יותר, הוא יוכיח יותר": מאחורי ההתפוצצות של ערן זהבי
ערן זהבי: "אני לא צריך סרט על היד בשביל להוביל על המגרש, זה באופי שלי"

מאמן נבחרת פולין, ייז'י בז'צ'ק. רויטרס
המאזן מושלם, היכולת ממש לא. בז'צ'ק/רויטרס

כדורגלן העבר אנדז'יי איבן לא אהב את היכולת של הנבחרת עד כה ואמר לקראת יום שני: "ישראל נראית טוב, היא משחקת כדורגל התקפי, היא קרת רוח וזהבי הוא סקורר נהדר. נבחרת פולין לעומת זאת, משחקת כדורגל לא אסתטי. בז'צ'ק חושב רק על התוצאות, אני לא יכול לסבול את זה".

שוער העבר יוזף ואנדז'יק, התראיין היום לתקשורת הפולנית והוסיף. "המשחק נגד ישראל יהיה מאבק על מי תזכה בראשות הבית. מדובר ביריבה לא פשוטה. בגלל שהיא מגיעה מחוץ לאירופה והנסיעה לשם קשה, אבל גם בגלל שיש לה שחקנים טובים".

ואנדז'יק מכיר את ישראל. הוא עמד בין הקורות של נבחרת פולין בצמד המשחקים במוקדמות יורו 1995; ניצחון 1:2 לישראל ברמת גן וניצחון 3:4 לפולין בז'אבז'ה. "כששיחקנו נגד ישראל לפני 24 שנה הכל היה אחרת", הוא אמר, "ראינו כמה קטעי וידאו שלהם ועבדנו על בעיטות חופשיות וקרנות. היום כבר אפשר לבחון לעומק כל פעולה של כל שחקן ולרדת לפרטים הקטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully