וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני לא צריך סרט על היד בשביל להוביל על המגרש, זה באופי שלי"

זהבי חגג את השלושער בלטביה: "חיכיתי לזה הרבה זמן, שמח להחזיר לנבחרת. רוצים לשבור את תקרת הזכוכית". הרצוג: "זהבי עשה את ההבדל, בפולין יהיה הרבה יותר קשה"

ערן זהבי עשה זאת שוב. אחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל הישראלי כבש הערב (שישי) שלושער שני ברציפות במדים הלאומיים, והוליך את ישראל לניצחון 0:3 בלטביה שמציב את הנבחרת במקום השני בבית ז' במוקדמות יורו 2020. זהבי עבר תקופה קשה מאוד אחרי "פרשת הסרט", אחרי שזרק בזעם את סרט הקפטן במשחק של הנבחרת והושעה בעקבות התקרית, אבל מאז שחזר תחת לסגל הלאומי תחת אנדי הרצוג, הכוכב הגדול של גוואנגז'ו מפגיז ללא הפסקה, ועם שבעה שערים בשלושת משחקיו במסגרת המוקדמות, מאפשר לנבחרת לחלום.

עוד בנושא:

ערן זהבי שוב נכנס לספרי ההיסטוריה, ברשת לא נותרו אדישים
מוקדמות היורו: שלושער של ערן זהבי סידר לנבחרת ישראל 0:3 בלטביה

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס
מישהו אמר משהו? זהבי/רויטרס

ערן זהבי אמר בסיום המשחק: "אני שמח שהרבה אנשים ראו אותנו וששימחנו אותם בערב שישי, נפלה זכות גדולה בפנינו, ואנחנו עם הפנים קדימה לפולין. אנחנו רוצים במסגרת הקמפיין הזה לשבור כל תקרת זכוכית שהציבו לנו - משחקי חוץ, משחקים מול גדולות. הכל. אולי הייתה ציפייה שהנה זה יקרה שוב ונפסיד אחרי ניצחון גדול, אבל כל הכבוד לשחקנים. אני רוצה להחמיא לשחקני ההגנה שלנו, הם עשו את העבודה מצוין, לא הרגשתי שום סיכון, ובצד השני אני עשיתי את שלי בהתקפה יחד עם החברים. עכשיו יש לנו את המשחק הבא, נצטרך לנוח ולהתאושש, אבל יהיה קשה מאוד".

מה הוביל לשינוי האישי הגדול? "אני מרגיש מצוין מבחינה אישית", אמר זהבי, "השיטה בנבחרת, השקט שנותנים לי במערכת, החברים שעוזרים לי לבוא לידי ביטוי. חיכיתי לזה הרבה זמן. אני מאוד שמח להחזיר לנבחרת, לכבוש הרבה שערים, ואני שמח שעכשיו זה הולך כמו שצריך, אבל צריך לשכוח מזה ולהסתכל קדימה למשחק מול פולין".

האם הוא מרגיש קל יותר אחרי פרשת סרט הקפטן? "זה לא בגלל סרט הקפטן", טוען זהבי, "זה לא הכביד עליי. קרו הרבה דברים שונים במערכת. יש אווירה טובה, אווירה חדשה. לא רוצה לפגוע באנשים אחרים, אבל עכשיו יש רוח טובה בנבחרת. ביבראס לוקח מנהיגות, ולצדו יש עוד מנהיגים, ואני גם לוקח פיקוד. אני לא צריך סרט על היד בשביל להוביל על המגרש, זה באופי שלי".

ומה לגבי פולין ביום שני? "נלך במטרה להוציא כמה שאפשר. אם נוכל לנצח במשחק, ננסה גם לנצח. לא צריך לבוא מפוחדים, יש רק מה להרוויח, וננסה לעשות את זה בצד הטוב ביותר. ניתן משחק הקרבה, והלוואי ונחזור עם נקודות".

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. רויטרס
יודע מי עושה את ההבדל בנבחרת. הרצוג/רויטרס

אנדי הרצוג אמר בסיום על זהבי: "הוא עושה את ההבדל, הוא כבש שלושער מול אוסטריה וגם היום, אבל כל השחקנים היו טובים מאוד היום". אשר לנבחרת כולה, אמר המאמן הלאומית:: "לטביה תמיד מצליחה לסכן את השער עם כל ההגבהות שלה, כך שאני שמח שהצלחנו לשמור על רשת נקייה. בפולין יהיה הרבה יותר קשה. אני מרגיש שאפשר לעשות הרבה כיף ביחד, אבל בפולין יהיה אתגר גדול. עכשיו, אחרי שהסתיים המשחק, אני רוצה לאחל למונס דאבור לחתונה משמחת ומזל טוב מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully