וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ערכה טקס באנדרטה לזכר לוחמי גטו ורשה: "ניצחון ענק עבורנו"

9.6.2019 / 15:20

אנשי הנבחרת ערכו סיור מאורגן בוורשה לקראת המשחק מחר (21:45, כאן11) נגד פולין. שינו זוארץ: "כאן כדי לכבד את זכר הנספים"

ההתאחדות לכדורגל

אחרי הניצחון הגדול בלטביה, נבחרת ישראל נמצאת עמוק בהכנות למשחק הכי קשה שמצפה לה בבית ז' - מחר (שלישי, 21:45, כאן 11) בחוץ מול פולין החזקה. בקרב אנשי הנבחרת שוררת אופטימיות גדולה גם לקראת המשחק הקשה, כשגם הפולנים מצידם ממש לא מזלזלים בשחקנים של אנדי הרצוג. השחקנים ערכו היום סיור מאורגן בוורשה בירת פולין, כשכל העת הם תחת ליווי צמוד של כוחות אבטחה מקומיים וישראלים. הם גם ביקרו באנדרטה לזכר לוחמי גטו ורשה, בה קיימו טקס זיכרון.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נאם: "באתר הזכרון הייחודי הזה, המסמל את הגבורה של כי מי שניסו במאמץ נואש, חסר סיכוי, להשיב מלחמה כנגד נציגי הרוע עלי אדמות, אין גאה ממני כיו"ר ההתאחדות להיות כאן עם נבחרת ישראל. העבר המדמם פוגש כאן היום נבחרת לאומית של מדינת ישראל המורכבת משחקנים יהודים וערבים, מונהגת בגאווה על ידי קפטן צ'רקסי, ומודרכת על ידי צוות אוסטרי-ישראלי. נבחרת שערך כבוד האדם, השוויון, המאבק בגזענות והאמונה בניצחון הפכו לסממנים המרכזיים שלה. אנחנו כאן כדי לכבד את זכר הנספים ולזכור מהם הערכים שיבטיחו שכולנו נצא מנצחים, על המגרש ומחוצה לו. אנחנו כאן כדי להוכיח שאפשר אחרת. כדי להבטיח שנילחם תמיד על עקרונות הסובלנות, השוויון והכבוד לאחר. אנחנו כאן כנבחרת ישראל, וזה ניצחון ענק עבורנו".

בצד המקצועי, עושה רושם שהמאמן אנדי הרצוג לא יערוך יותר מדי שינויים, אם בכלל לעומת ההרכב שפתח מול לטביה כשניר ביטון צפוי להמשיך כבלם שלישי. "פולין היא הפייבוריטית ואנחנו לא שוכחים את זה", אמר שחקן בנבחרת, "אבל יש תחושה שאנחנו במומנטום ויכולים להקשות עליהם מאוד. לא נגיע מפוחדים למשחק הזה".

אגב, שחקני הנבחרת צפויים להתפזר לאחר המשחק מול הפולנים לחופשות פרטיות , שכן רבים מהם שייכים לקבוצות שחוזרות כבר בשבוע הבא להתאמן כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב וככל הנראה הם יזכו להארכת החופשות כדי להעניק להם קצת זמן של מנוחה. ערן זהבי ודיא סבע יחזרו ישירות לסין, שם הליגה ממשיכה, כשאליהם יצטרף מאמן הכושר ערן שדו שיחל בעבודתו כמאמן הכושר של גוואנגז'ו ר.פ, קבוצתם הסינית של השניים.

עוד באותו נושא

פולין מודאגת לקראת ישראל: "יריבה התקפית וקרת רוח"

לכתבה המלאה
עומרי בן הרוש מול ניר ביטון, נבחרת ישראל. שלומי גבאי
ימשיך כבלם. ניר ביטון באימון עם עומרי בן הרוש/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully