וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליביו אנטל תובע מהפועל תל אביב שחרור מיידי ויותר ממיליון יורו

הקשר הרומני שמושאל לפנדורי, טוען שהאדומים חייבים לו כסף עוד מהעונה שעברה. הגיש תביעה לפיפ"א ודורש שחרור ואת יתרת חוזהו שיסתיים במאי 2017. עורך דינו ממתין לתשובת המועדון

סריקה

קשר פנדורי הרומנית והפועל תל אביב בעונה שעברה, ליביו אנטל, תובע את האדומים על הפרת חוזה עקב אי תשלום שכר במשך למעלה לשלושה חודשים. אנטל מושאל מהפועל תל אביב לפנדורי והמועדון הישראלי צריך להשלים לו שכר. אנטל הגיש תביעה בפיפ"א וממתין לתשובת הפועל האם היא מעוניינת בבורר מטעם CAS או בורר שיהיה מקובל על שני הצדדים.

הקשר הרומני דורש שחרור מידי וכן את שארית חוזהו שעתיד להסתיים במאי 2019. ימים ספורים אחרי האיום של קלאדיו בומבה על הפועל לפנות לוועדה למעמד השחקן של פיפ"א כפי שנחשף בוואלה! ספורט, אנטל בעצם כבר פנה לפיפ"א ותבע את האדומים על הפרת חוזה.

אנטל טוען שהפועל תל אביב חייבת לו כסף עוד מהעונה שעברה ושהעונה היא כלל לא שילמה את החלק שלה בשכר שלו. התביעה שלו היא למעשה בגובה של יותר ממיליון יורו – הסכום אותו היה אמור להרוויח עד תום חוזהו. בימים האחרונים הפועל תל אביב קיבלה מסמך מעורך דינו שם הוא מבקש למנות בורר מטעם CAS (בית הדין הגבוה לענייני ספורט), אך ימתין לתשובת הפועל אם זו תעדיף בורר אחר שיהיה מקובל גם עליו.

תגובת הפועל תל אביב תובא לכשתתקבל.

ליביו אנטל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מבקש בורר מטעם CAS. אנטל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully