וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א להפועל תל אביב: עליכם לשלם 2.7 מיליון שקלים לאבדג'י עד ה-7 בנובמבר

31.10.2016 / 16:00

עוד צרה משפטית-כלכלית מאיימת על האדומים, שקיבלו מכתב אזהרה מפיפ"א. אם החוב לא ישולם עד יום שני הבא או לא יוצג הסדר תשלומים דוגמת זה שנקבע עם דוס סנטוס, הקבוצה תעמוד בפני ועדת משמעת ועלולה לספוג עונש כבד. תגובת המועדון: "כל החובות מאותה תקופה שייכים לטביב"

מערכת וואלה!

עוד צרה משפטית-כלכלית נחתה על הפועל תל אביב. היום (שני) קיבלה הקבוצה מכתב אזהרה מפיפ"א, לפיו עליה לשלם את הסכום אותו היא חייבת לאבדג'י, שחקנה הברזילאי לשעבר (2.7 מיליון שקלים) עד יום שני הבא, 7 בנובמבר. אם לא תעשה כן, היא תעמוד בפני ועדת משמעת של פיפ"א ועלולה לספוג עונש כבד.

כזכור, בחודש שעבר הוחלט ב-CAS (בית הדין לבוררות בספורט) כי הפועל תל אביב הפרה חוזה עם הקשר הברזילאי ששיחק בשורותיה בעונת 2007/08, ולאחר כמה שנים של מרדף מצד השחקן ופניות שלו למוסדות פיפ"א נקבע כי הקבוצה חייבת להעביר לו סכום של 2.7 מיליון שקלים, לפני ריביות.

במועדון כמובן התנערו מאחריות וטענו כי חוב כזה, כמו החוב לבלם גבריאל דוס סנטוס שייך לבעלים הקודמים, אך באותה נשימה יודעים כי אם לא ישלמו את החובות הללו, זה עלול לגרור הורדת נקודות וקנס כספי גבוה. טביב כזכור, רכש את המועדון בעבר על כל חובותיו ומכר אותו לחיים רמון כשכל אותם חובות נותרו אצלו.

לאחרונה הגיעה הפועל תל אביב להסדר תשלומים עם דוס סנטוס והעבירה לו שני תשלומים מהחוב המדובר. כעת, ינסו במועדון להגיע להסדר דומה גם עם אבדג'י, בכל מקרה כמו במקרה של דוס סנטוס הקבוצה תתבע את אלי טביב דרך מוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

תגובת הפועל תל אביב: "כל החובות מהתקופה המדוברת הם באחריותו של אלי טביב, בהתאם לחוזה העברת הזכויות. הפועל תל אביב תפעל מול המוסדות הרלוונטיים על מנת למנוע פגיעה מידית במועדון ובמקביל תפעל בכל הדרכים העומדות לרשותה על מנת לוודא שבסופו של יום את הכסף יישלם בעל החוב האמיתי".

עוד בנושא:

בזמן שמכבי תל אביב שיחקה בבאר שבע, שגיב יחזקאל בילה עם שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב לא עומדים בקצב: "אפשר לשחק ככה אולי 30 דקות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב מפיפ"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully