וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב לא עומדים בקצב: "אפשר לשחק ככה אולי 30 דקות"

אחרי התיקו מול כפר סבא, השחקנים הביעו דאגה מסגנון המשחק של לוזון ("לא עמדנו על הרגליים") אך החמיאו לגישה הפתוחה שלו ("בומבה נראה אחרת לגמרי"). דגני: "עוד נבכה על הנקודות האלה"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב אלי גוטמן. יותם רונן
טקטיקה שונה לגמרי. גוטמן/יותם רונן

1. הפועל תל אביב השתמשה אתמול (שבת) כמעט בכל תירוץ אפשרי כדי להסביר למה הקבוצה לא ניצחה את כפר סבא בעשרה שחקנים. לגיא לוזון יש הרבה פציעות על הראש, אבל השורה התחתונה היא שהכושר הגופני הלקוי מכריע. "במחצית הראשונה שיחקנו בקצב מטורף, אבל בשנייה חלק מהשחקנים לא עמדו על הרגליים", אמר אחד השחקנים. אחרי הדרבי לוזון ניסה להבין מדוע הקבוצה קרסה במחצית השנייה. למאמן לא לקח הרבה זמן לגלות שהשחקנים פשוט לא בכושר והוא צירף מאמן כושר נוסף לצוות המקצועי. מאז יש שיפור ניכר באספקט הזה, אולם הדרישות של האיש על הקווים, לפחות בשלב זה, גדולות על שחקניו. "אצל גוטמן שיחקנו מאוד טקטי וקרוב", העיד אחד השחקנים. "גיא שינה לגמרי והוא דורש לחץ גבוה על היריב. כשזה עובד ואנחנו רעננים אפשר לראות שאנחנו משחקים טוב, אבל כרגע אנחנו יכולים לשחק ככה בערך 30 דקות במשחק".

עוד בנושא:
הפועל כפר סבא סחטה 1:1 מהפועל תל אביב בעשרה שחקנים
גיא לוזון: "לא היינו חכמים, המחצית השנייה הייתה רעה מאוד"

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. יותם רונן
השחקנים לא עומדים בקצב. לוזון/יותם רונן

2. את האכזבה מהמשחק ובעיקר מהתוצאה אף אחד לא יכול להעלים בהפועל. הפנים החתומות של השחקנים בחדר ההלבשה אמרו הכל. "אלה נקודות שנבכה עליהן", אמר אוראל דגני בסיום המשחק. "אנחנו מבואסים על התיקו הזה. זה משחק שהיינו צריכים לנצח. צריך ללמוד מהטעויות האלה ולהסתכל על המשחק הבא. היינו צריכים לקחת את הנקודות היום, אבל קרה מה שקרה וצריך להסתכל קדימה. אני לא מסכים שאנחנו קבוצת תחתית. כל משחק בשבילנו הוא חשוב ואנחנו עובדים מאוד קשה באימונים ואנחנו משתפרים וצריך להיות חיוביים. עשינו היום תיקו לא טוב ונשתפר בעתיד".

אגב, הבעלים אמיר כבירי ואיש העסקים מני ויצמן ירדו אתמול לחדר ההלבשה וניסו קצת לעודד את השחקנים. "אם לא נדע לנצח משחקים כאלה נוכל רק לחלום על הפלייאוף העליון", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול קובי בן חמו שחקן הפועל אשקלון. מגד גוזני
"אנחנו לא קבוצת תחתית". דגני/מגד גוזני

3. אם יש משהו שמאפיין את עידן גיא לוזון בהפועל תל אביב, זה החזרה של כמה שחקנים שכבר נראו בדרך החוצה. בשבוע שעבר היה זה ישראל זגורי שחזר לשחק, ואתמול היה זה קלאודיו בומבה, שכבש את שער היתרון. בקיץ האחרון עשו הכול בהפועל כדי למכור או להשאיל את הרומני הצעיר. אלי גוטמן ממש לא האמין בו ושכרו הגבוה, שעומד על 350 אלף יורו לעונה לא ממש שיחק לטובתו. האדומים חיפשו קבוצות בסין וברוסיה והתחננו לקבוצות ברומניה שישתתפו בשכרו. אחרי שזה לא צלח, ניסו בכל דרך אפשרית לגרום לקשר לקצץ בשכרו, אך עד היום שום דבר לא ממש עזר לאדומים ובומבה, כך טוענים גורמים במועדון, נותר על שכרו המקורי.

כל זה היה נכון עד שהגיע לוזון ולא ממש התייחס למה שחשבו במועדון על שחקן כזה או אחר. "המטרה שלי היא לשפר את הקבוצה ולשפר את השחקנים", השיב המאמן בצניעות אמש כנשאל על השינוי שחל אצל הרומני. אולם אחד השחקנים הסביר זאת טוב יותר: "כשגוטמן היה פה לכולם היה ברור איזה שחקנים הוא רוצה ולאילו שחקנים אין סיכוי. אצל גיא הכל פתוח וכולם מרגישים את זה. לפני חודש וקצת בומבה היה עם הראש למטה כל היום, עכשיו זה שחקן אחר. אם תהיה סבלנות אליו, אולי הוא יהיה שחקן חשוב השנה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully