וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא היינו חכמים, המחצית השנייה הייתה רעה מאוד"

29.10.2016 / 20:15

הפועל תל אביב לא הצליחה לשמור על המומנטום החיובי בליגה והסתפקה ב-1:1 מול הפועל כפר סבא, המאמן זעם: "התנאים היו לרשותנו". מימר אופטימי: "יש לי חבורה של גברים, המועדון חזק"

שחקני הפועל תל אביב ארון שוינפלד, קלאודיו בומבה, שמואל שיימן. מור שאולי
שחקני הפועל תל אביב/מור שאולי

רצף שני ניצחונות הליגה של הפועל תל אביב נקטע הערב (שבת) עם 1:1 מול הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור השמיני בליגה העל. האדומים נהנו משער יתרון של קלאודיו בומבה, אבל פגז של דושאן מאטוביץ' העניק לשרון מימר נקודה, גם אחרי ההרחקה של סלובדאן סימוביץ'. הירוקים רשמו תיקו שני העונה, אצל המארחת מדובר בחלוקת נקודות בפעם השלישית.

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא סחטה 1:1 מהפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. יותם רונן
הרצף נקטע. לוזון/יותם רונן

גיא לוזון המאוכזב סיפר בסיום: "המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. במקום לדחוף את היריב לשטח שלו להניע את הכדור, שיחקנו רע. לא היינו חכמים, וגם כשהתעוררנו בעשר הדקות האחרונות זה לא הספיק. התנאים היו לרשותנו, אבל כשלא משחקים בחוכמה, אז גם לא הצלחנו לנצל את היתרון המספרי. אני חושב שהיינו טובים מול הפועל חיפה במחזור הקודם, היינו צריכים לגמור את המשחק ולהבקיע את השער השני. הסגל שלנו קצר כרגע, אם תפקדנו את ישראל זגורי במרכז המגרש זה אומר הרבה".

בצד השני, שרון מימר שמר על אופטימיות: "הדבר העיקרי שאני לוקח מהמשחק היא העובדה שיש לי חבורה של גברים. לבוא לכאן בפיגור של שער, לספוג אדום ולהצליח להשוות, זה אנרגיות מטורפות. אני סומך על השחקנים שלי, הם חבורה של גברים, ואנחנו נביא עוד נקודות. דווקא השבוע האחרון איחד אותנו. המועדון הזה חזק, ואני יודע לאן אנחנו יכולים להגיע, אנחנו נגיע לשם. אני לא נביא, ובמהלך השבוע אנחנו עובדים קשה כדי לנצח בכל משחק".

רן קדוש סיפר: "אנחנו עובדים קשה, ואני לוקח כל משחק לגופו. אני יודע שהטעות שלי בשבוע שעבר עלתה לנו בנקודות, אני שמח שעבדנו כמו גברים. ידענו לנקות את מה שהיה ולהתרכז במשחק עצמו. ספגנו גול מוקדם, שהכניס את הפועל תל אביב למומנטום. אני שמח על הנקודה הזו. אני משתדל בכול משחק להביא יכולת טובה, נהנתי בסכנין ואני מקווה לנצח בשבוע הבא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. יותם רונן
מרוצה. מימר/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully