וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א דורשת מהפועל תל אביב לשלם את החוב לתון על לוטם זינו

27.10.2016 / 16:55

האדומים קיבלו מכתב מפיפ"א ובו דרישה לתשלום בסך 15.5 אלף דולר עבור שאילתו של הקשר מהקבוצה השוויצרית, אך בשלב הזה הם לא מתכוונים לשלם את החוב: "כל עוד החרב לא הצוואר, הסכום לא ישולם". ניקוליץ' יעבור בדיקת MRI

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

כאילו שהצרות הכלכליות של הפועל תל אביב לא מספיקות. השבוע קיבלו האדומים מכתב נוסף מפיפ"א, הדורש להסדיר עד היום (חמישי) את החוב לתון השוויצרית, בעקבות שאילתו של הקשר לוטם זינו. במכתב צוין כי הפועל תל אביב חייבת 15.5 אלף דולר עבור ההשאלה ועבור הקנס שקיבלה בשל האיחור בתשלום. בעקבות העובדה שהפועל תל אביב מפגרת בתשלומים לחלק מעובדי המועדון ולשחקנים, ככל הנראה יוחלט שלא לשלם את הסכום בקרוב מה שיחשוף אותה בפני סנקציות נוספות נגדה. "כרגע משלמים את מה שדחוף ובהול", אמר גורם במועדון. "כל עוד החרב לא הצוואר, זה לא ישולם".

בקבוצה התאכזבו מהתבוסה 3:0 להפועל חיפה ברבע גמר גביע הטוטו, אך במועדון לא מפנים אצבע מאשימה למאמן גיא לוזון. למרות זאת, במועדון אמרו: "חבל, מדובר במפעל שיכול להכניס כסף לקופת המועדון". לוזון כזכור נאלץ להסתדר ללא שבעה שחקנים פצועים, ביניהם נמניה ניקוליץ', מרקו סימיץ', עמרי אלטמן, ניקולאס גורובסוב, חן עזרא, אביחי ידין ואוראל דגני. הקפטן ניקוליץ' יחד עם עזרא, סימיץ' וגורובסוב ייעדרו גם בשבת מול הפועל כפר סבא. ניקוליץ' סובל מכאבים ברגלו ואמור לעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת פציעתו. דגני, ידין ואלטמן ככל הנראה יחזרו לסגל ואף להרכב בשבת מול הפועל כפר סבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב מפיפ"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully