וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגו של בומבה שלח מכתב איום להפועל לתל אביב, דורש את מלוא שכרו

לוואלה! ספורט הגיע מכתב שנשלח על ידי השחקן בו הוא דורש תשלום שכר תוך 5 ימים אחרת יפנה לוועדה למעמד השחקן. בשל השדרוג המקצועי, בומבה הסיר את האיום וסיכם על פרישת תשלומים חדשה

קלאודיו בומבה, הפועל תל אביב, חוגג. יותם רונן
דורש את הכסף שלו. קלאודיו בומבה/יותם רונן

קשר הפועל תל אביב, קלאודיו בומבה, הגיש בשבוע שעבר מכתב להנהלת המועדון כי אם לא יושלם שכרו בתוך חמישה ימים, הוא יפנה לוועדה למעמד השחקן שם ידרוש שחרור ולאחר מכן יתבע יתרת חוזהו מהמועדון. לאחר שיחות של מספר ימים והשדרוג המקצועי שקיבל ללא קשר לאיומיו, נסוג בומבה והגיע להסדר תשלומים חדש עם הקבוצה, אך סירב לקצץ בשכרו.

בזמן שהבעלים של הפועל תל אביב, אמיר כבירי, מנסה לסגור את עסקת ענק התאגיד הסיני cmec, לאימוץ הקבוצה ובניית אצטדיון בת ים, נדמה שהברדק הכלכלי רק הולך ומחריף אצל האדומים. לוואלה! ספורט הגיע מכתב האיום שנשלח על קלאודיו בומבה בשבוע שעבר. במכתב מצוין כי מתוך 75 אלף יורו שהיה אמור לשלם לקשר עבור חודשים יולי עד ספטמבר, הועבר סך הכל כ-9,000 יורו.

עוד כותב בא כוחו של השחקן, כי אם הכסף לא יועבר בתוך חמישה ימים הרי שהם רואים בזה כהפרת חוזה וכי השחקן יפנה לוועדה למעמד השחקן בפיפ"א וידרוש להשתחרר ללא תמורה כשיתרת החוזה תשולם לו בכל מקרה. כלומר, בומבה יתבע את יתרת החוזה שלו שמסתיים במאי 2019 בלי קשר אם יהיה או לא יהיה בקבוצה. הסכום שידרוש הקשר הוא מעל לחמישה מיליון שקלים ללא קנסות וריביות.

עוד בנושא:

אמיר כבירי חתם על ההסכם עם התאגיד הסיני: "הקבוצה תזכה ליציבות כלכלית"

סריקה

נחזור קצת אחורה. בקיץ עשו בקבוצה הכול כדי למכור או להשאיל בומבה. אלי גוטמן לא ממש החזיק ממנו מקצועית והשכר הגבוה שלו, כ-300 אלף יורו לעונה, כפי שמופיע במסמכים באתר הכוללים את חוזהו, לא ממש הוסיף לסיכויים של הרומני להישאר במועדון. מרומניה, דרך סין ועד לרוסיה הקבוצה הציעה את השחקן כמעט לכל מועדון אפשרי. אולם, קופצים על מציאה לא ממש היו. לאחר שזה לא צלח, בהפועל תל אביב הפעילו מכבש של לחצים על השחקן לקצץ בחוזהו, אך גם זה לא היה אפקטיבי ובומבה סירב לקצץ. הסטטוס נשמר, בומבה ישב ביציע ולא ראה דשא או שכר, אך גם היה לא מוכן לקצץ בשכרו.

המצב נשמר עד שהגיע גיא לוזון. המאמן החדש ערך מספר שיחות עם הרומני ונתן לו להבין שמבחינתו הכל פתוח ואם הוא יהיה טוב באימונים הוא גם יקבל דקות בליגה. בומבה התרצה, אך עדיין סירב לקצץ בחוזהו. והשיא הגיע בשבוע שעבר. אז קיבלה הקבוצה את המכתב האיום מהשחקן והחלה במגעים אינטסביים איתו. המעמד החדש שקיבל מלוזון וגם השער בשבת הוסיפו כנראה למצב רוחו של הקשר סיכם על פריסת תשלומים חדשה עם הקבוצה, אך לא לקיצוץ בשכרו. בנוסף, בהפועל תל אביב מודיעים כי אם המועדון לא יעמוד בהסכם החדש עם הרומני, האיום במכתב יתממש והוא יפנה לוועדה למעמד השחקן לשחרור מיידי ולקבלת יתרת חוזהו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
דין ודברים עם בומבה. כבירי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully