וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר כבירי חתם על ההסכם עם התאגיד הסיני: "הקבוצה תזכה ליציבות כלכלית"

בעלי הפועל תל אביב חתם על טיוטת הסכם עם תאגיד CMEC שאמור לבנות את האצטדיון בבת ים ולהזרים למועדון כ-10 מיליון דולר בחמש שנים. כבירי: "גם המועדון וגם הסינים יהנו מזה"

לואו רן סמנכ"ל תוכנית 3 של חברת CMEC, וואנג הונג סגנית נשיא בחברת CMEC, אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב, גבריאל וונג שותף בכיר. הפועל תל אביב, אתר רשמי
אחרי כמעט שנה. כבירי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בעלי הפועל תל אביב, אמיר כבירי, חתם היום בבוקר (חמישי) על טיוטת הסכם שני עם התאגיד הסיני cmec שאמורה לבנות את האצטדיון בבת ים ואף לאמץ את הקבוצה ולהזרים לה כעשרה מיליון דולר בחמש השנים הבאות.

הטקס הבוקר שנערך עם אחד מבכירי החברה היה למעשה השלב השני בהסכם שמתגבש בין כבירי לסינים. "אני שמח שבסופו של תהליך שלקח כמעט שנה הגענו לשלב הזה", אמר כבירי היום בבוקר. "הקבוצה תזכה בהמשך ליציבות כלכלית והצלחות מקצועיות. אני שמח שהחלק החשוב של ההסכם נחתם. גם המועדון וגם החברה הסינית יהנו מזה".

על מנת להשלים סופית את העסקה ייאלץ הבעלים האדום לטוס לסין בעוד מספר שבועות ולאחר שזה יקרה בקבוצה מקווים לראות כסף מהתאגיד הסיני כבר בינואר. אם לא ייכנס הכסף בהקדם האפשרי, להפועל תל אביב תהיה בעיה כלכלית קשה כי כבר עכשיו היא לא מסוגלת לשלם שכר לשחקניה הזרים ולצוות המקצועי. הכסף שחסר אמור להיות משולם על ידי כבירי עצמו שלא הכניס מזה חודשים כספים למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully