וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפת וואלה! ספורט: האיום המשפטי החדש על הפועל תל אביב

הקבוצה קיבלה מכתב התראה מהוועדה למעמד השחקן של פיפ"א, לפיו היא נדרשת לשלם תוך חודש סכום של 190 אלף יורו לקייזרסלאוטרן, כחלק מהחוב בעסקאות ורמוט ושכטר, אחרת יופעלו נגדה סנקציות ואולי אף יופחתו נקודות. המסמך המלא בפנים

אתר רשמי

הצרות המשפטיות ממשיכות לרדוף את הפועל תל אביב, והאיום התורן מגיע הפעם מכיוון הוועדה למעמד השחקן של פיפ"א. לידי וואלה! ספורט הגיע מסמך התראה שנשלח להפועל תל אביב ולפיו היא נדרשת לשלם תוך חודש סכום של 190 אלף יורו לקייזרסלאוטרן, כחלק שנותר מהחוב על עסקת גילי ורמוט ואיתי שכטר, אחרת יופעלו נגדה סנקציות משפטיות והיא מסתכנת בין היתר בעונש של הפחתת נקודות.

עומאר אונגארו, יו"ר הוועדה למעמד השחקן של פיפ"א, שלח אתמול ה-7 בספטמבר את המכתב להתאחדות לכדורגל ול-CAS (בית הדין לערעורי ספורט), ובו תיאר את השתלשלות האירועים בפרשה. כזכור, ב-3 בספטמבר 2012 הושלמה עסקת גילי ורמוט תמורת 350 אלף יורו, וביוני 2013 סוכמה גם רכישת איתי שכטר בחזרה תמורת 500 אלף יורו, מתוכם 200 בתשלום שתוכנן ל-1 ביולי 2016.

קייזרסלאוטרן לא קיבלה את כל הסכום המגיע לה, הגישה תביעה ולאחר מכן סוכם בגלל הבעיות הכלכליות של הפועל תל אביב על פריסת תשלומים מחודשת. אלא שהתשלום האחרון בסך 160 אלף יורו לא הועבר ובינתיים התווסף קנס על איחור בתשלום. הפועל תל אביב גם נדרשת לשלם 5,000 פרנקים שוויצרים לפיפ"א כעלות משפט.

כזכור, נגד הפועל תל אביב עומדות כמה וכמה תביעות במוסדות פיפ"א ואופ"א, בין היתר מצד המאמן לשעבר ססאר מנדיונדו ותון השוויצרית, ממנה הגיע לוטם זינו ומשחקנה לשעבר דוס סנטוס. תביעות אלה מכבידות על תזרים הכספים של הפועל שגם ככה נמצאת בבעיות כלכליות. ביום ראשון ראשי המועדון יערכו מסיבת עיתונאים במושבה כדי להסביר את המצב הכלכלי שנמצאת הפועל בתקופה האחרונה ואת התכניות להבראת המועדון.

תגובת הפועל תל אביב תובא לכשתתקבל

עוד בנושא

סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully