וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "בוס קשוח ושומר על דיסטנס". דיווח: "קרוזן ישמש כעוזרו"

5.1.2016 / 8:24

קשר ויטסה סיפר על מאמנו לשעבר בראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "יקח זמן שהקבוצה תראה כמו שהוא מצפה, אבל כשזה יקרה זה יהיה מטורף". בהולנד מדווחים שהנדרי קרוזן יגיע לישראל ברביעי

אימג'בנק GettyImages

בהולנד מדווחים שעוזר מאמן הראקלס ההולנדית, הנדרי קרוזן בן ה-51, עזב את קבוצתו באופן מיידי כדי להצטרף לבוס במכבי תל אביב. "קרוזן נפרד מהשחקנים ויגיע ברביעי לישראל". קרוזן שימש כעוזרו של בוס בוויטסה בשנים 2013-2015. "הזדמנות כזו יכולה שלא לחזור", אמר קרוזן בנושא. "ברור שזה לא אידיאלי לעזוב באמצע העונה, אך כך יצא".

"לא הייתה דרישה בחוזה שקרוזן ישמש כעוזר שלי", אמר בוס לתקשורת ההולנדית. "המועדון אפשר לי לבחור את העוזר, ואני שמח שהוא יהיה הנדרי. אנחנו משלימים אחד את השני בצורה נהדרת".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. GettyImages
מחכים בקוצר רוח. בוס/GettyImages

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

אקס מכבי תל אביב, שרן ייני המשחק בוויטסה ארנהם והתאמן עד לאחרונה תחת בוס, סיפר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב על המאמן החדש של האלופה הישראלית.

"בוס עזר לי מאוד", אמר ייני. "פתחתי את העונה עם פציעה וזה קצת הלחיץ אותי בתור שחקן חדש, אבל בוס ניגש אליי ואמר לי שאהיה רגוע ושאקח את הזמן להבריא, כי הם בונים עליי לטווח ארוך. הוא מאמן קשוח. יש לו דיסטנס עם שחקנים, אך מצד שני כשהוא נפתח אחרי האימון זה עד הסוף. הוא מאוד רציני ואני חושב שהוא מאמן מצוין. הייחוד שלו זה משחק הלחץ. הוא דוגל בלחץ על כל המגרש למשך כל המשחק, וזה גורם לסגנון כדורגל שלו להיות התקפי. הנעת הכדור מאוד חשובה לו ובאמת בוויטסה אנחנו שולטים ברוב המשחקים, גם מול הגדולות".

ייני הוסיף: "הוא לגמרי יכול לשדרג את הקבוצה. אני יודע שסגנון המשחק שהוא מביא איתו לא יהיה קל לשחקנים והם יצטרכו להתרגל. מבחינה פיזית. המשחק שרצתי הכי מעט אצלו היה 11 וחצי קילומטר, שזה הרבה יותר ממה שהייתי רץ במשחקים במכבי תל אביב. צריך להתרגל לזה פיזית וגם לרעיונות שיש לו. הוא מאוד מחושב ויורד לרזולוציות של עם איזה רגל לתת את הכדור, לאיזה רגל לקבל את הכדור. האימונים שלו מאוד מסודרים ואני נהניתי מכל רגע".

הקשר סיכם: "השחקנים בוויטסה קיבלו את עזיבתו בהפתעה. רוב השחקנים שלנו לא הולנדים ולא קוראים את התקשורת המקומית, אז הרוב לא ידעו לאן הוא הולך. אף אחד לא חשב שהוא יעבור באמצע העונה. סיפרתי לפטר על תל אביב. על החיים בעיר, השמש הקייצית לעומת מזג האוויר בהולנד. למרות שהוא הגיע ביום שהיה את הפיגוע בדיזנגוף, הסברתי לו שהחיים לא מסוכנים. אמרתי לו שאשתי נסעה לתל אביב ואני לא חושש לשלומה. זה עשה לו טוב. כמובן גם אמרתי לו שהאוכל פשוט מעולה, האנשים מאוד חמים ושהוא מאוד יהנה. אני מאמין שאדבר איתו בהמשך, לא על השחקנים ספציפית, אלא כן על האופי של השחקנים הישראלים. כל שחקן שהגיע אלינו נקלט מהר, גם המאמנים. יקח זמן שהקבוצה תראה כמו שהוא מצפה, אבל כשזה יקרה זה יהיה מטורף".

בקרב שחקני מכבי תל אביב קיימת דריכות גדולה לקראת בואו הצפוי של מאמנם החדש, פטר בוס. ההולנדי ינחת מחר אחר הצהריים בנתב"ג ויסע מיד לקרית שלום לאימון הבכורה שלו. השחקנים קיבלו אתמול הודעה כי האימון שהיה מתוכנן לבוקר, הוזז לשעות הערב כדי שבוס יספיק לנחות ולהיות נוכח בו. ביום חמישי בבוקר תקיים מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים כדי להציג רשמית את המאמן.

"נראה שיש למי לחכות", אמר אתמול אחד משחקני הקבוצה. "קיבלנו יום חופשי לנקות את הראש, אבל אני מניח שכולם רק קראו ואספו נתונים על המאמן החדש. כמו שזה נראה, מגיע מאמן קשוח, קפדן ורציני אבל גם כזה שאוהב כדורגל. הולנדים בדרך כלל אוהבים כדורגל התקפי, אז יש סיבה לאופטימיות בכל מה שקשור לסגנון בו נשחק. בשורה התחתונה, כולם סומכים על ג'ורדי שבחר את המאמן הנכון".

בקבוצה היה גם מי שבחר אתמול להזכיר את ההבדלים ששוררים כבר זמן רב בין מכבי תל אביב ליתר הקבוצות בליגה. "בהפועל תל אביב חיפשו מאמן במשך חודשיים ובסוף החתימו את גיא לוי. במכבי תל אביב שלפו תוך שבועיים מאמן מצמרת הליגה בהולנד", אמר אחד משחקני הקבוצה. "זה מראה על העוצמה שיש למועדון".

מספר שחקנים במכבי תל אביב מחכים בציפייה למאמן החדש. בעיקר מדובר בשחקני ההתקפה שיוכלו להוכיח למאמן החדש מה שלא הראו לסלבישה יוקאנוביץ'. עדן בן בסט שלא מתכוון לעזוב לשום מקום על אף מיעוט הדקות שלו, ינסה לשנות את הדעה עליו במועדון. דור מיכה ירצה ודאי לחזור ולהיות שחקן הרבה יותר דומיננטי. אגב, מיכה מאוד מוערך אצל ג'ורדי קרויף שישמח לראות אותו מקבל הרבה יותר דקות.

מבחנו הראשון של בוס יהיה במחזור הקרוב מול מכבי חיפה. מכבי תל אביב כבר ציידה אותו בחומרים על כל שחקן והוא החל לעקוב אחרי כל שחקני הקבוצה בקטעי הוידאו שנשלחו אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully