וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פטר בוס מונה למאמן הקבוצה. גולדהאר: "החתמה משמעותית, צעד חשוב"

4.1.2016 / 7:23

האלופה הודיעה שהמאמן ההולנדי חתם לעונה וחצי, אחרי שהגיעה לסיכום עם קבוצתו ויטסה ארנהם. גולדהאר: "צעד חשוב". ג'ורדי: "אנו מאושרים, התרשמתי ממנו מאוד". בוס: "מכבי תל אביב כבר פנתה אליי הרבה פעמים". צפו במשדר המיוחד

אימג'בנק GettyImages

צפו במשדר המיוחד מאולפן וואלה! NEWS

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שני) על החתמת מאמן חדש לקבוצה במקומו של סלבישה יוקאנוביץ': פטר בוס ההולנדי מונה רשמית למאמן האלופה, אחרי שהצהובים הגיעו לסיכום עם קבוצתו ויטסה ארנהם ההולנדית על שחרורו. בוס חתם לשנה וחצי בשורות הדאבליסטית.

השכר הכפול, ההבטחות מגולדהאר: למה בוס הגיע למכבי ת"א?

כמו המהפך בדרבי ההוא: ההצלחה של מכבי תל אביב במינוי בוס

בהולנד הופתעו: השיחה הקשה עם שחקניו והציוצים בעקבות העזיבה

פטר בוס. ויטסה ארנהם, אתר רשמי
אתגר חדש. בוס/אתר רשמי, ויטסה ארנהם

הבעלים מיץ' גולדהאר אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זוהי החתמה מאוד משמעותית למכבי תל אביב וצעד חשוב בשעה שאנו ממשיכים לקדם ולפתח את המועדון ואת היכולות של הסגל. יש לנו עמדה ברורה לגבי המקצוענות הנדרשת במועדון מסוג זה על מנת שנוכל לממש את היעדים הספורטיביים שלנו ולמאמן יש תפקיד מרכזי בהצלחה שלנו. אנו באמת מאמינים כי המוניטין המשובח של פטר והשקפתו על המשחק יוכיחו עצמם כמשמעותיים בתכניות העתידיות שלנו לקדם את המועדון ולהגשים את השאיפות שלנו".

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי, הוסיף: "אנו מאושרים להחתים את בוס כמאמנה הראשי של מכבי תל אביב. עקבתי אחר ההתקדמות של פטר במשך שנים ארוכות והתרשמתי רבות מהעבודה שעשה, עובדה שהובילה אותנו לנסות ולהחתימו בכמה הזדמנויות שונות בעבר".

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין הוסיף: "החתמתו של מאמן אירופי כה מוערך בדמותו של פטר, אינה מהווה רק הישג גדול אלא גם עדות להתקדמות שעשתה מכבי בתקופה האחרונה".

בוס עצמו נפרד מקבוצתו ההולנדית, וחשף ש"מכבי תל אביב פנתה אליי הרבה פעמים. הקשבתי לתוכניות שלהם, והחלטתי לקבל את האתגר". עוד אמר לאתר הרשמי של קבוצתו הקודמת: "עבדתי בהנאה גדולה בוויטסה, התנאים פה נהדרים והצוות מצוין, אתגעגע למועדון. הייתה לי חוויה נהדרת פה, במיוחד עם האוהדים הנפלאים".

עוד באותו נושא

השכר הכפול, ההבטחות מגולדהאר, משפחת קרויף: מה הביא את פטר בוס למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"הישג גדול ועדות להתקדמות שעשתה מכבי בתקופה האחרונה"/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בוס בן ה-52, שמחזיק בחוזה עד תום העונה בוויסטה, החל את קריירת המשחק שלו במועדון אי שם ב-1981. בגיל 21 עבר הקשר הצעיר לוואלוויק, ואחרי שלוש שנים חתם בטולון הצרפתית, שם בילה שלוש שנים נוספות, לפני שחזר להולנד לקדנציה ארוכה של שש שנים במדי פיינורד, שכללה זכייה באליפות ב-1993. בשלהי הקריירה שלו נדד בין יונייטד אישיהארה היפנית, הנזה רוסטוק הגרמנית ונאק ברדה במולדתו. לבוס היו שמונה הופעות במדי נבחרת הולנד.

את דרכו כמאמן החל באפלדורן החובבנית, וב-2002 מונה למאמן דה חראפשאפ. אחרי שנתיים עבר לאמן את הראקלס, עימה עלה לליגה הראשונה ב-2005. שנה לאחר מכן מונה למנהל המקצועי של פיינורד, תפקיד בו החזיק שלוש שנים וחצי, לפני שחזר לעמדת המאמן בהראקלס, בה החזיק שלוש שנים, עד למינויו כמאמן ויטסה ארנהם ב-2013. בעונתו הראשונה סיימה קבוצתו במקום השישי בליגה ההולנדית, אשתקד היא התקדמה צעד אחד וסיימה במקום החמישי, וגם העונה ויטסה נמצאת במקום החמישי בטבלה.

צפו בדברי הפרידה של בוס מוויטסה הבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully